Gå til innhold

Hjertebarn...

mizza med nr.2 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre med hjertebarn her??

Vi fikk en nydelig jente 10.oktober... Alt var helt fint helt til vi fikk beskjeden om at hun er syk. Hypoplastisk venstre hjerte syndrom... Noen andre som har barn med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vet at lenej, mammaen til Jøran og Jonah vet en del om dette, legg ut en tråd du :)

Skrevet

jepp, har en HVHS'er jeg, i himmelen.

Skrevet

hei

Fødte ei jente med hjertefeil den 5 sept. Hull mellom hjeretekammerne både fremme og bake. Skal opereres etter jul mest sannsynlig....gruer meg fælt på veslas vegne.....Alt var fint med oss de første dagene men det ble heldigvis oppdaget før vi forlot sykehuset så da ble liggende tre uker på neonatal avd...litt av et sjokk var det....i tillegg har hun hoftedysplasi..stakkar lita mi...men rart hva man venner seg til...

Skrevet

hei hei vi har en liten gutt som er operert for vsd . ble operert på rikshospitaler da han var 6 mnd. er jo ikke samme diagnosen som datteren deres men dersom du vil kan du jo sende meg en pm. :) ffhb har også noen flotte sider. vi ble medlemmer 2 mnd etter lillegutt ble født,, greit å prate med andre som vet hvordan det er å ha hjertebarn.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi fikk en gutt 03.10 med flere hjertefeil, men ikke det samme som din datter.. Han har vært igjennom to operasjoner på rikshospitalet, men klarer seg nå fint :) Send gjerne pm om du trenger noen å snakke med! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har ei jente med hjertefeil, men ikke samme diagnose som deres.

Si fra om du vil prate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...