Gå til innhold

mister jeg?


nyttmirakelimagen❤

Anbefalte innlegg

oppdaget at jeg var gravid forrige uke, men i dag (5+2) blør jeg som starten på en mens og har også mens smerter. Er det en abort? Er det noe poeng å dra på legevakten i kveld, de kan vel ikke gjøre noe fra eller til? Har fått en legetime i morgen formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk endelig en innvendig UL idag etter blødning på mandag. Men alt sto bra til med den lille, er 11+6 idag:) Så vi krysser fingrene for at alt står bra til med spiren din også=)

Nei, legevakten kan ikke gjøre noe fra eller til om det skulle være en sa:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :) er jo tusen tanker som flyr gjennom hodet i disse første ukene, og hvert minste lille symtom skal analyseres... tenker på de to flotte guttene som vi allerede har, og prøver å tenke at det skal gå bra dette svangerskapet også. Hadde noen få blødinger da jeg ventet 1mann, men ikke så sterke som nå. Virker som jeg blør litt mindre nå, så håper det snart er over, krysser fingre og tær på at det skal gå bra :) er jo ikke stort annet en kan gjøre egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er liksom det. Om vi bekymrer oss så endrer ikke det utfallet uansett. Og som mannen min sa; hvis vi mister så er det jo pga at noe er galt, og da får vi "lage" en ny...det er jo helt sant...men selvfølgelig er det utrolig ufattelig trist om noe skulle gå galt! Men vi får bare håpe på det beste og at vi får noen deilige sommerbarn=)) Lykke til videre..Du kan godt informere om hvordan det går hos legen i morgen, skal tenke på deg:)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse mennene kan jo være litt søte også da! Min sa "vi prøver igjen vi jenta mi!" Nå håper jeg jo at du slipper å høre det samme, av og til kan man jo få små blødninger uten at det betyr SA. Best å få det undersøkt, men om du går i dag eller i morgen utgjør nok ingn forskjell for utfallet uansett. Finnes ikke noe man kan få mot en evt pågående SA. Jeg skal heie på spira di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært hos legen, og dessverre hadde det gått galt :( veldig trist, men heldigvis var jeg ikke så lenge gravid før det skjedde og heldigvis har jeg allerede to små. Jeg hadde nok reagert på et helt annet vis hvis jeg var gravid for 1. gang! Men nå håper jeg det holder med denne ene aborten, og at neste gang går alt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda :( det må være fælt! vet ikke helt hva jeg skal si, så sender en god klem til deg.. du får ha god bedring da, hvis det går an å si, så håper jeg alt går bra neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så dumt:( Men ja, det var godt det ikke var med førstemann, kan liksom trøste deg med de to søte du har fra før=) Lykke til, håper vi snart ser deg igjen:) GOE KLEM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...