GĂ„ til innhold

Hmm.....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fÄr man kjÞpt ammeinnlegg? Og er ammeinnleggene veldig forskjellige? Noen som kan anbefale noen? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring m dette fra fÞr, men har kjÞpt ullinnlegg fra Ullrik pÄ apoteket. Har fÄtt disse anbefalt av flere.

Har i tillegg kjÞpt papirinnlegg, siden ullinnleggene mÄ vaskes innimellom, men fÄtt hÞre om engangsinnlegg at de lett kan gi sÄre brystvorter....

SÄ jeg har helgardert meg, og tror rett og slett det bare mÄ testes nÄr jeg er klar for amming og melkespreng;)

Skrevet

ULL innlegg er best - papir kan "sette/klistre" seg litt hvis/NÅR man blir sĂ„r i begynnelsen!! Ull varmer dessuten mye bedre!! Hvis du har to sett ull gĂ„r det helt greit Ă„ vaske de!!! BESTBESTBEST!! :)

Skrevet

Trudde man skulle ha ull innerst og engangs utenfor jeg? Pga melka gÄr rett gjennom ullinnlegget og inn i engangs... ullinnlegget holder deg varm og tÞrr.

Skrevet

Tips; bruk albueskjell mot brystvorten - melken som samler seg lindrer sÄrhet.. ha ull utenfor skjellet ;) Fungerte bra for meg!!!

Skrevet

sorry, svarte ik helt pÄ spÞrsmÄlet jg. Jg har kjÞpt pÄ appoteket og fÄtt hÞre at man burde ha sÄ de dekker hele brystet, sÄ man ik fÄr brystbetennelse...

Skrevet

Ull innleggene fra Ull-Rikk med lomme er kjempe fine, brukte dem hele ammeperioden forige gang. De kan vaskes pÄ 60 grader i maskin, noe som kan vÊre en fordel hvis man er uheldig og fÄr sopp. Du putter pappirinnlegget ned i lomma, sÄ fÄr du ull innerst ogsÄ samtidig som pappiret holder seg pÄ plass. Du kan gÄ inn pÄ www.ull-rik.no De finnes i forskjellige str, jeg er normalt en 80b og brukte medium str!

Skrevet

Jeg kjÞpte begge typer sist, men endte med Ä kun bruke i papir. For meg var disse best. SmÄ, nette og med klister slik at de holder seg pÄ plass. Jeg opplevde ull-innleggene som klumpete, de ble vÄte og ekle og mÄtte vaskes ofte. Papir var bare Ä hive i sÞplet og sette pÄ nye + at de er mer passelig til mine smÄ pupper (80 B med melk i pupp).

NÄ skal det sies at jeg ikke hadde noen problemer med sÄrhet etc.

Tror du bare mÄ prÞve deg frem :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...