Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Det er nok den klepto lille frekkasen som bor her som har rotet den bort, men jeg finner den ingen steder! Teite meg tar den nemlig av meg om kvelden for å smøre meg med bodylotion, og noen ganger har det hendt at guttungen har funnet den på nattbordet om morgenen og vandret av sted med den. Har lett og lett, under ting, bak ting, mellom ting, i leketøykassen. Den er ingen steder. Gubben tror at jeg i all hemmelighet har gjort det med vilje for å få bruke spenn på ny ring, men jeg har skikkelig, overtroisk noia akkurat nå. Kan da ikke miste gifteringen sin! Har ikke råd til å kjøpe maken nå, og vil ikke gå uten ring i mange måneder! Noen som vet om hvor man kan få kjøpt en billig gullring i bergensområdet? Håper nemlig jeg finner min egen en gang i fremtiden, om ikke annet så kanskje hvis vi flytter en gang om mange år (snufs).
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Du får sjekke bleien nøye de neste dagene:)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Sikkert like greit siden den blir for trang når du er gravid... *Slemme*
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Nehei! Ble ikke for trang før siste to ukene sist gang, så det så! ;o) Tror ikke han har spist den, i så tilfelle hadde den også kommet ut igjen og blitt kastet for flere dager siden. (
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Du finner den nok om noen dager. Hvist ikke så husk : MAN MÅ ALDRIG KJÖPE NY GIFTERING !! - DA MÅ DU FÅ PRESTEN TIL Å VELSIGNE NYE RINGEN (de ringene dere brukte i kirken ble velsignet over tro er at du ikke kan gå med en usignet ring - det er faktisk helt ok å gå uten.) Pappen min mistet sin efter par mndr ekteskap mamma nektet han å kjöpe seg ny (er vel fra henne jeg har arvet overtroen) de er lykkelig gift enda efter snart 50 år og han uten ring enda ;O)
Northernlights Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Gifteringer er mye billigere her i USA, hvis du absolutt ikke finner din gamle. Men jeg tror den dukker opp ;o) Let nedi lekekasser og mellom senga deres,bak nattbord og innimellom sofaputene....
Gjest Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Så snill du er! Men det visste jeg jo egentlig allerede. ) Det er nå mer enn en uke siden jeg sist hadde ringen. Trodde hele tiden jeg skulle finne den, men har mistet håpet nå. Jeg trodde det var min ring som lå på kjøkkenbordet i kveld, men det var gubben sin (den lå ved siden av han, han hadde aldri mistet sin ring og jeg kommer til å få høre dette for alltid..) han hadde tatt den av fordi han skulle bake bursdagskake til meg. Btw så giftet vi oss ikke i kirken, så jeg tror ikke at en prest trenger å gjøre noe her. ;o) Har vel heller nattsvart samvittighet ovenfor mannfolket som har bedt meg passe bedre på den ringen i fire år nå. *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå