øynesomtinntallerkner Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Kjenner jeg er kvalm hele tida, akkurat som jeg har masse vann i munnen også. Blæh! Er i uke 38. Og nå er jeg lei.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 jordmor sa til meg her om dagen at kvalme godt kan være en begynnelse på fødsel. man kan gå kvalm en liten tid før rier setter i gang. kroppen fungerer på de merkeligste måter. så kanskje skjer det noe snart!?)
HeBergen Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Åh. Samme her! De siste dagene har jeg følt meg konstant urven, uvel og kvalm. Når matlysten til og med reduseres her, må det være noe i gjære:D Blir ganske så surken av denne kvalmen i allefall. Får håpe det kan være en del av kroppens forberedelser... Gleder meg til å komme i gang nå - med skrekkblandet fryd;) God bedring så lenge, og lykke til dersom noe skulle skje!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 signerer her jeg. er også super kvalm, har sure oppstøt. men det er vell en slags forbredelse til fødsel. har 8 dager i gjen:) til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå