*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 noen som vet kor det går ann å få tak i laktose redusert mme? datteren min tåler ikke de vanlike mme du får kjøpt i butikke å fikk beskjed om å kjøpe laktose redusert:s aner ikke hvor jeg får tak i det henne. i bergen helst. er desperat, ungen elsker mme.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Du får kjøpt Nutramigen på apotek. Den er visst ganske dyr, jeg ville tatt en prat med fastlegen for å få refusjon på blå resept.
Matja Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hun er jo ett år ganske snart, så da kan du jo kjøpe laktoseredusert Tine-melk, vel? Kan de ikke begynne å drikke vanlig melk når de er ett år? Eller...?
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 jo når de er et år ja. men det er 16 dager til, å ho elsker mme så veldi mye.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 fastlegen hennes er et stort rævhål, for å si d fint, han vet ikke egentlig ka so feiler ho selv, han sa bare at eg kunne prøve den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå