Gå til innhold

Ja damer, hvem leder når det gjelder å gå lengst over tiden her da? :-)))

Anbefalte innlegg

Nå har jeg enda noen dager igjen til ul termin jeg da (mens termin var 02.11.07), men for dere som virkelig har passert den magiske datoen kan vi vel lage en liten uhøytidelig oversikt????

Jada, er det man kaller tidtrøyte på godt norsk dette, men noe må man jo fylle tiden med :-))))

Så altså hvem leder i dag da?

Fortsetter under...

hadde termin den 5 / 11 og er rimelig lei nå.

Men lurer på om noen vet om hvor lenge man kan gå på over tid, noen sier 14 dager over termin, andre steder står det att man ikke regner overtid før etter 14 dager etter termin, osv begynner og lure litt. Er litt bekymret også da ultralyden tippet ca 4500 g nå, og vis jeg da må gå min 14 dager til kan denne klumpen bli stor.

Man går på overtid etter ul termin ifølge gynekologen min.. Er noe variert praksis på når fødselen settes i gang, men på Lillehammer har de begynt å sette i gang alle som har gått 7 dager over termin. Det har faktisk ført til at fødende fra hele landet søker seg dit ble det sagt på nyhetene forrige uke....Men fastlegen min gikk 17 dager over tiden, og søstra mi 14 så er vel individuelle forskjeller der som i livet ellers.

Ungen legger ikke på seg så mye når man går over termin, de går heller litt ned og blir litt mer skrukkete faktisk (mine var det i alle fall;-)))

Lykke til i alle fall!, Håper vannet går snart!!!!!!!!!

Ikke for å skremme noen, men jeg gikk 18 dager over tiden med førstemann. Ble satt igang etter 14 dager, og var igjennom alt fra modningsballong, tabletter, de tok vannet og ble satt på drypp før det hele endte med ks. Krysser fingrene for at ting skjer av seg selv denne gangen. Hver dag over termin kjennes ut som ei uke.

Hadde UL-termin 2.november, så er 5 dager over i dag...

Men er ennå ikke sånn suuuperlei, kan jo ikke bli det med en gang.

Ved Haukeland blir en tatt inn til overtidsvurdering 12 dager etter termin, og det er jo ennå en uke til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...