Gå til innhold

Så hjertet i dag:-)


Emilia og lille Oliver:-)

Anbefalte innlegg

Er 6+5 og så hjertet slå på UL i dag:-) Utrolig deilig, nå skal jeg tillate meg å senke skuldrene litt=)

 

Ny time til UL om tre uker så ser allerede frem til det, syntes det å se den lille"marken" i dag var en sinnsyk opplevelse:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var på gyn undersøkelse i dag og fikk se den lille krabaten :) lå helt stille i starten og jeg så ikke hjerte slå så jeg ble litt redd... er etter mensen 10+2 i dag.. men så dyttet hun litt i han og da hoppet han som bare det... hun mente at jeg var kommet en uke lengre enn det jeg hadde utifra mensen så da er jeg altså 11+2... JJJAAAAA!!!! kjempe glad for det :) og at alt var bra er jo litt kjekt å vite også ;o)

 

gratulerer til deg (og til meg) som har hatt en utrolig dag i dag... var en kjempe opplevelse å se h*n leve :)

 

lykke til videre i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også hjertet og et sprell levende foster i dag. Jeg var inne på kontroll igjen, da det ble oppdaget 2 stk cyster på eggstokken i uke 7. Etter mensterminene er jeg i dag 12. + 3. Cystene hadde gått bort av seg selv. Og den lille hadde vokst seg mye større, og vi kunne tydelig se hjertet som dunket. Utrolig deilig følelse. Det lignet jo på et lite barn :))) Gynekologen mente forøvrig at jeg var 11 + 3, og at terminen min vil bli justert på ultralyd i uke 19.

 

Herlig med ultralyd altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...