Gå til innhold

Koselig på Ass. befruktning

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ville bare si at vi har det egentlig ganske koselig her inne. Stemingen er så varm og omtenksom. Har kikket litt på de andre forumene på BIM, er litt skarpere der føler jeg. Kanskje det har noe med den situasjonen vi er i.

Selv om mitt største ønske er at vi ikke skulle behøve denne siden da :-)

Klem til alle dere koselig jenter

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10847889-koselig-p%C3%A5-ass-befruktning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier meg enig med deg=)

Synest at etter vi fikk vite at mest sannsynlig så må vi ha hjelp til å få barn, og etter jeg begynte å titte innom her og spørre om alt mulig så har jeg fått bare fine svar og gode tanker=)

Ønsker alle innom her masse lykke til og håper det lykkest for oss alle snart=)!!

Hehe. Det kan jeg også skrive under på!

Synes det er en kjempeflott gjeng her inne som er flinke til å ta vare på hverandre!

(Så flinke at det første jeg sjekker når jeg logger på er hvordan det går med dere her, enda jeg strengt tatt hører til på 1.trim eller gravide slitere!)

Må jo holde meg oppdatert, sjø`! :)

Masse lykke til og håper dere snart kommer etter!!!

Klem fra

Dette er jeg også helt enig i!

Jeg reflekterte over det da jeg kom over hit fra andre forum. Til tider så var det sikkelig ille andre steder, det virket nesten som det gikk sport i å fortelle hverandre hvor dum man var som stilte så teite spørsmål som man stilte, og når noen var sikkelig stygge mot folk som hadde dårlige opplevelser, eller som rett og slett var spent...

Men her inne føler jeg at man slett ikke trenger å være redd for å stille spørsmål, eller komme med noen hjertesukk eller solskinns historier.

Vi her inne er kanskje litt mer opptatt av våre medsøstre som også har det tøft...

Håper vi alle får en god tid sammen, og at vi alle snart har en liten spire som klorer seg fast!!!

Annonse

Er så enig, så enig.

Alltid innom her å sjekker hvordan det går med alle de kjekke jentene her, selv om jeg også nå har, utrolig nok, havnet blant gravide slitere. Har fått så mye støtte og gode tanker og trygghet - ære være dere.

Tror det har mye å gjøre med den felles situasjonen man er i, at det ligger en overhengende sårhet her som gjør en ydmyk men også sterk både for seg selv og for andre.

Håper inderlig gjennomtrekket blir mye større! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...