Gå til innhold

Noen i Kongsberg med termin i Juli?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er vell en viss sannsynlgihet for at vi treffes på sykehuset da :o)

8 uker ja... Men det går framover. Snart juleforberedelser og plutselig er man over de "kritiske" månedene og alle vet det. Gleder meg til det. Er ganske dårlig og det er ikke så lett å skjule hele tiden. Heldigvis ingen som har spurt ennå. Sykemeldt så det hjelper jo endel. Ei som spurte og hun fikk vite det....

Formen din bra eller? Var første for deg? Min andre... Veldig glad gutten vår får oppleve å få søsken... Ingen selvfølge det heller....

• 3 uker senere...

Annonse

Hei!

Har fått "kalendertermin" 10.juli. Var på ultralyd i uke 7, legen mente da at terminen var 3.juli. Sist fødte jeg 14 dager etter terminen, så jeg forøker å ikke la dette med datoer stresse meg..selvom jeg håper at det ikke blir så mye på overtid denne gangen.

Det er mitt andre barn. Har ei jente på 4 år. Hun har veldig lyst til å bli storesøster, og vi gleder oss til å fortelle det til henne- kanskje til jul?

Nettopp lest dagens avis. Skrekk og gru. Syns det er helt tragisk hvis føden blir lagt ned. Må innrømme at det vil legge en stor demper på svangerskapet. Har født en gang her og det var fantastisk. Ble godt ivaretatt, alle jordmødrene visste hvem du var, fikk god kontakt med de andre fødene og sist men ikke minst.... Jeg fikk være så "lenge" jeg ville. Hører skrekkeksempler fra Drammen hvor de blir sendt hjem etter 2 dager. Fytti... Håper noen tar til fornuften og ikke kun tenker penger...

Heldigvis ble sykehuset redda også denne gang!

Jeg var også veldig fornøyd sist, og har vært redd for at det skulle bli anderledes nå. Men nå veit vi jo i allefall hvor vi skal dra!!

En annen sak: noen som veit om noen her i området som er gode på behandling ved bekkenløsning?

HURRA for føden. Blei veldig lettet og glad. Men det er visst nye forhanlinger på gang så vi får se....

Vet desverre ikke om noen angående bekkenløsning... Har heldigvis sluppet det. Sliter veldig med kvalmen. Da jeg idag passerte 12 fullgåtte uker har det blitt verre.... Huff ja...

• 2 uker senere...

Vell overstått Kongsbergdamer? Åssen er formen deres? For mitt vedkommende er formen pyton. Bare blitt verre... Og jeg som håpet på litt jobbing etter nyttår... Skal prøve litt i alle fall så får vi se. Lei av å ligge på sofaen nå...

Hei hei, jeg må nok forlate dere dessverrre.. merket at jeg begynte å blø uken før jul og blødde bare mer, så jeg var inne på UL torsdag 20 og da var spiren ikke mer enn 7 uker når man målte den, og den burde vært 12,5 uker.. men det var liv der så de ville ikke gjøre noe mer da, men skulle vært tilbake en uke senere.. blødde bare mer når jeg kom hjem derfra og skjønte at dette her gikk ikke den rette veien. Kom inn igjen fredag 21 og da var det ikke liv lengre, så det ble utskrapning.. forferdelig trist må jeg si.. men fikk utrolig bra behandling på sykehuset.. så vi får prøve igjen, men noe julibarn i 2008 blir det ikke..

Lykke til alle sammen og et riktig godt nyttår :-)

Det samme gjelder meg dessverre.. Var på ultralyd 21. des. Der ble det funnet indikatorer på at det kunne være kromosomfeil hos fosteret. Tok morkakeprøve i romjula og fikk svaret i går. Det var ikke bra, derfor skal svangerskapet avbrytes nå.

Er lei meg og skuffet, men ser fram over og vi vil prøve igjen så fort som mulig.

Lykke til framover jenter.

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...