Gå til innhold

Bør mannen bli med dagen før innleggelse/KS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg skal ha med min samboer han skal ta fri fra jobben hele dagen faktisk....så slipper jeg å sitte alene å vente på sykehuset, har time 1140 og må regne med å være der til rundt kl 1500 !

greit å ha noen å prate med når vi sitter å venter både her og der :)

så kan han kanskje hente mat til meg, eller om vi spiser nede i vesterbylen :)

hadde jeg vært deg så hadde jeg villet ha med mannen din, hvis han får fri fra jobb/skole da vel og merke :)

da får han være med, han må bare se og ta seg fri fra jobb:)

Gleder meg til å få dette overstått nå, har ikke vært nervøs for KS i det hele tatt før NÅ, begynner å kjenne at jeg sikkert får blodpropp....)

Samboeren min skal også være med den dagen.

har egentlig ikke tenkt på alternativet å gå alene. Vi er jo to som får barn, derfor synes jeg det er riktig at begge får info om det som skjer og at vi nå står sammen om "velkomsten" til den lille.

Mannen min skal være med. Han tar seg fri fra jobb den dagen. Tror nok man får en del nyttig informasjon. Han skal jo tross alt være med inn på operasjonsstua siden det er planlagt ks, og har like mye utbytte av informasjonen man får dagen før :-) Har hørt at man kan regne med en del venting også, så da er det godt å være to :-)

Synes mannen skal være med om han har mulighet til det. Er masse informasjon å hente.

Og menn har jo en tendens til å forenkle ting... kan være GODT at dem får en liten "bakoversveis" over hva et KS egentlig er...

Og å føle at dem er en DEL av det hele.

Min sambo var selvfølgelig med på innskrivinga (kvelden før KS'et) begge gangene.

Er jo sammen om dette.

Annonse

Han var med når vi søkte om KS, og snakket da med lege, og så var han der når vi fikk datoen, da tok de ultralyd og snakka om disse evinnelige faremomentene, så jeg føler han er informert om hva dette er for noe. De har også fylt ut skjema for bedøvelse ferdig, så jeg tenkte kanskje det ikke var så mye nytt denne innskrivingsdagen...Vet han har en haug å bli ferdig med og delegere på jobben, for nå er det jo snart slutt på å jobbe seg ihjel..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...