Gå til innhold

JIPPI !!! Tvillingene mine kommer senest den 15.nov :-) :-)

Rakri

Anbefalte innlegg

Var på kontroll i dag, og alt ser fortsatt helt perfekt ut. De vokser og vokser, og er straks 3 kg... Imponerende synes til og med jordmødrene!! Er ikke så stor selv, nemlig...Det er veldig tungt nå, og har slitt med bekkenløsning, så er glad det nærmer seg slutten. Tvilling en har endelig lagt seg i hodeleie, så da ble det bestemt at om de ikke er født før, får vi igangsetting neste torsdag... Så da er det faktisk max 8 dager igjen til vi får se guttene våre. Gjett om vi gleder oss!!! Bare et lite gledesutbrudd fra Trondheim... ;-)

Fortsetter under...

Så utrolig, det er en fantastisk jobb du har gjort!! Det må være fantastisk deilig å ha den endelige datoen innen rekkevidde!! Hvor mange uker vil du være ved igangsetting da?

Ønsker deg lykke til med fødsel og mye kos med guttene dine etterpå, gleder meg til å høre hvordan det har gått:-)

Så morro, så rart. Var på kontroll på tirsdag og da fikk jeg også beskjed om at de tar tvillingene torsdag 15 november. Må si vi fikk litt sjokk. Har ikke rukket kjøpe vogn enda =)

Jeg er heller ikke spesielt høy, og har mye vann i kroppen nå, så de vil ikke la det vente lenger. Blir da 37+1 på torsdag.

Jeg må ha keisersnitt pga tidligere fødsler. Så jeg viste at de ville bli tatt før, men ikke så tidlig. Regnet med å gå en uke til, men samtidig er det veldig deilig at de taes neste uke. Er så tung, at jeg nesten ikke klarer å gå. Ikke så lett med to barn hjemme fra før av også.

Men når de satte datoen, så ble det plutselig så virkelig - litt skummelt, men samtidig, helt supert.

Lykke til neste torsdag da =)

Annonse

Så fint at alt går bra med dere og flott at de er så store!

Da slipper du ndel komplikasjoner som kommer med lav fødselsvekt.

Lykke til med dagene som er igjen. Krysser fingrene for deg, og håper på en fin vaginal fødsel.

.. sendte deg en epost tidligere idag..

Gratulerer så kjempe mye. Føler virkelig med deg og at du harklart det så langt. HÅper jeg klarer det selv er i uke 27 ii dag men fått en del plager nå med blodtrykk, og uvi og hevelser...men men har daklart det så langt hehe...bedre enn ingenting....

Ønsker dere alle lykke til......var på sy kehuset i går jeg også dem prata om fødsel blir litt nervøs ja når man kjenner det nærmer seg hehe...

SKjønner at dere gleder dere til å se barna.....

GRATTIS!!! DERE ER JAMMEN FLINKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...