Gå til innhold

Barn og voksene med ADHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn og voksene med ADHD: det er ikke så lett og leve med ADHD jeg vet for di jeg har levd i 20 og når jeg blei 20 det var da først jeg fik diagnosen ADHD og jeg syns ikke det er lett for di jeg har en veldig dårlig hukomelse og jeg klarer en gan ikke og opp føre meg jeg opp fodrere dere der ute som har barn eller ikke har barn test deres bar og dere skjøl da vet dere va deres framtid vil bring for deres barn og dere skjøl jeg må tilomed ha gjeme syke pleiere til og kome og gi meg medesiner ver mogen og kvelden for di jeg har ADHD har jeg også sove vansker så jeg får insovnings medsin om kvelden jeg synes det er vanskerlig og vere meg slv for di jeg havner som regel på feil plas til feil tid så jeg har kuta ut med og henge med folk og jeg har sluta med og dreka jeg stnger meg inne og det eneste jeg gjør er og gå på jobb i melom sosigjal tenesten tener ikke mer en jeg får fra sosijalen jeg har hørt at di som har ADHD har krav på trygd men jeg har prøvd på å søke men jeg fikk ikke det i gjenom så nå skaj jeg og legen min + sosigjalen diskutere om jeg skal få støte til og få trygd jeg har nemelig krav på det for di diagnosen min er så høy og jeg går på ritalin kapskjel jeg klarer aldri og site rolig eller og se på den personen som snaker tilmeg og jeg er hyper nesten ele tia det er faktisk slitsomt for meg jeg klarer ikke en gang og skjærpe meg når det er alvorlig men medesinen jeg tar roe meg ned men ikke gott nok og på grunav det har jeg ikke fåt fulført skolen + ate jeg har blit sparka fra flere jobber for di jeg ikke opp fører meg så jeg råder dere til og ta en test

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til da :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...