ana baroma Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Kunne vært interessant å vite hvor hun naphaug har kompetansen sin fra...
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Googlet litt.. "Karin Naphaug arbeider som søvnterapeut for barn. Hun er utdannet barnesykepleier og har 15 års erfaring fra forskjellige barneavdelinger og ti års erfaring som helsesøster ved helsestasjon og ungdomsskole. Hun er også instruktør i førstehjelp og babymassasje." Kan se ut som om hun har funnet opp den tittelen selv ;-)
MissAntrop Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hun er vel utdannet både barnepleier og helsesøster. Så regner jeg med at hun har en del kurs som omfatter dette med spedbarn og søvn. Jeg er ikke nødvendigvis enig med henne men jeg har absolutt tiltro til hennes fagkompetanse.
MissAntrop Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Søvnterapeut er, i likhet med mange andre terapeuttitler (bla psykoterapeut) ikke en beskyttet tittel. Det betyr at hvem som helst av oss her kunne kalt seg for det
ana baroma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 jeg googlet også litt på henne selv, og ser jo at det er en tittel hun har funnet på selv (antagelig). Jeg vet alt for lite om hennes metoder til å si at jeg ikke tror på dem, men er generellt skeptisk til sånne eksperter...
ScaryMama Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg er veldig uenig i hennes metoder og tviler også på hennes kompetanse. Erfaring som barnepleier er ikke nok til å vite så mye om fysiologiske og psykologiske aspekter ved spedbarnssøvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå