Gå til innhold

dere som har prøvd å fjerne kjønnsvorter med condyline..

Anbefalte innlegg

og de kom tilbake hele tiden.. hva gjør legen da? mine er ganske små, som litt store nupper på en måte.. får dere de fjerna på andre måter da? skal legges til at jeg ikke er gravid men skal snart prøve... håper å få de fjernet før det..

Fortsetter under...

Mener jeg har hørt at de kan "brennes bort". Ta kontakt med en spesialist i kvinnesykdommer.

Du blir aldri kvitt viruset som forårsaker utbruddene, men kan være symptomfri over lang tid. Så det er aldri noen garanti for å bli kvitt det for godt.

Jeg har prøvd alt... Condyline, Aldara og Wartec... Og jeg blir ikke kvitt det. Er gravid men fikk time til spesialist. Han sa at jeg etter fødselen, hvis de da ikke er borte, blir jeg lagt i narkose for brenning eller evt laser for å fjerne de. Men som noen har sagt før så er det et virus som ligger latent i kroppen. Det er helt utrolig mange som har viruset i kroppen, men ikke alle får et utbrudd. Og hvis immunforsvaret er dårlig, man er deprimert eller stresset kan man fort få et utbrudd.

Et svangerskap kan være med på å gi et større utbrudd, men det kan også hende at vortene forsvinner. Jeg ble litt lei meg da jeg fant ut at jeg var gravid før jeg ble frisk, men samtidig har det fryktelig lite å si både for meg og baby. Man føler seg kanskje ikke spesielt fresh når man ligger der og skal presse ut et barn hvis underlivet er full av vorter. Men husk at alle jordmødrene er vant med å se det. Det er nå i hvertfall det jeg trøster meg med!

Jeg har nå hatt de i 1 og et halvt år uten å bli frisk. Så man lærer seg å leve med det og... Lykke til med planlegging, sykdom og evt baby etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...