Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Regner med det er flest drammensjenter her, så legger det inn her og jeg:) Ønsker tips om en ålreit jordmor i Drammen man kan gå til svangerskapskontroller hos. Nvan og hvor de jobber:) Tusen takk!
hu'mor Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Flere av venninnene har anbefalt Jorunn på Gynekologklinikken. Jeg fulgte rådet deres, og har vært veldig fornøyd. Hun anbefales. Gratis selv om det er privat.
vi-2 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Hei. Jeg har gått 1 gang til jordmor på Helsestasjonen på Marienlyst. Hun var veldig hyggelig, så jeg kommer til å gå mer til henne. Akkuratt nå husker jeg ikke navnet på jordmoren, men det er kun 1 jordmor der. Tlf til helsestasjon er 32 20 87 50 . http://politiker.drammen.kommune.no/buskerud/drammen/drammenk.nsf/id/FD8E97B9C70E4D9AC1257377004F86A3?OpenDocument
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg går på Gulskogen Legesenter. Bare ei jordmor der, mener hun heter Hege. Har vært der 3 ganger, og er veldig godt fornøyd. Erfaren, flink, og veldig blid. Hun er der på tirsdager, og jobber på sykehuset ellers, så kan risikere at hun blir med på fødsel og...
mumitrolletermammantilmille Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Det er to jm på marienlyst helsestasjon. Jeg går til Anne Lise. Kan absolutt anbefales.
vi-2 Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Hei . Stemmer det er Anne Lise jeg går til også. Som du sier, kan anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå