Gå til innhold

JA=))


2 prinsar å 1 prinsessa;)

Anbefalte innlegg

Alt sto bra til med den lille, vi fikk se et bankende hjerte, et foster som bevegte seg masse. 2 nyrer, hode, hjerne, urinblæra, føtter og armer. Helt fantastisk at det går an på en så liten gullklump:) Var 5,1 cm fra hode til rumpa!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var bra! Hvor langt er du på vei? Jeg skal på ul nå på fredag og da er jeg 11+0

Jeg er så spent på hva vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott.

Gratulerer så masse.

Godt å høre solskinnshistorier på tross av bekymringer og blødninger.

Så glad på dine vegne.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott å høre :)

gratulerer... hvor langt er du da siden du så så mye<?

tok du innvendig eller utv. ul?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei=)

Beklager at jeg svarer så sent, men har hatt besøk hele dagen å feiret småen sin 1 årsdag litt på forskudd;p

Men jeg er 11+6 idag=) Hun sa ikke noe om jeg var kortere elle lengre på vei, rekner med jeg blir satt litt tilbake på obl.UL..men det gjør ingenting;) Var innvendig..var ikke vondt=)

 

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var helt deilig! Fikk plutselig så masse energi idag=) Har hatt en strålende dag...håper at folk slipper å bekymre seg for lenge, det kan ikke være bra! Men nå er jeg SÅ GLAD=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Supert at det gikk bra med deg i dag :-) Jeg hadde på følelsen av at jeg ville finnet et juvelinnlegg av deg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var helt merkelig at vi så det så godt som vi gjorde. Hadde ikke forventa at det skulle se ut som en liten baby liksom;) Men det var det, og den så nydelig ut! =) Gleder meg til den er ute, sånn at vi kan kose oss skikkelig i sommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...