Gå til innhold

JA=))

2 prinsar å 1 prinsessa;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt sto bra til med den lille, vi fikk se et bankende hjerte, et foster som bevegte seg masse. 2 nyrer, hode, hjerne, urinblæra, føtter og armer. Helt fantastisk at det går an på en så liten gullklump:) Var 5,1 cm fra hode til rumpa!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bra! Hvor langt er du på vei? Jeg skal på ul nå på fredag og da er jeg 11+0

Jeg er så spent på hva vi får se...

Skrevet

Jippiii, så godt å høre!! :D Det var bra!! Ble du satt frem/tilbake eller?

Nå kan du puste lettet ut! :D

Skrevet

Så flott.

Gratulerer så masse.

Godt å høre solskinnshistorier på tross av bekymringer og blødninger.

Så glad på dine vegne.

Klemmer

Skrevet

så flott å høre :)

gratulerer... hvor langt er du da siden du så så mye<?

tok du innvendig eller utv. ul?

Skrevet

Heihei=)

Beklager at jeg svarer så sent, men har hatt besøk hele dagen å feiret småen sin 1 årsdag litt på forskudd;p

Men jeg er 11+6 idag=) Hun sa ikke noe om jeg var kortere elle lengre på vei, rekner med jeg blir satt litt tilbake på obl.UL..men det gjør ingenting;) Var innvendig..var ikke vondt=)

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen!

Skrevet

Å så utrolig koselig da!! Kjempefint!! Og så godt du slapp å vente lenge på slike gode nyheter!!! :) :) :)

Skrevet

Ja, det var helt deilig! Fikk plutselig så masse energi idag=) Har hatt en strålende dag...håper at folk slipper å bekymre seg for lenge, det kan ikke være bra! Men nå er jeg SÅ GLAD=)))

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Supert at det gikk bra med deg i dag :-) Jeg hadde på følelsen av at jeg ville finnet et juvelinnlegg av deg i dag!

Skrevet

Thihi,takktakk;)

Skrevet

Det må ha vært en fantastisk følelse å få se det! Dissa små mirakela.. helt utrulig :-)

Skrevet

Jepp, det var helt merkelig at vi så det så godt som vi gjorde. Hadde ikke forventa at det skulle se ut som en liten baby liksom;) Men det var det, og den så nydelig ut! =) Gleder meg til den er ute, sånn at vi kan kose oss skikkelig i sommer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...