Gå til innhold

HERLIGHET........2mnd igjen........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det går så fort.. Julegaveshopping,julematshopping,innpakking av pakker,julebaking, julevasken,levere julegaver, julebord, julepynting, julemiddager. Etter julaften: Bruke gavekort vi har fått, evt. bytte julegaver, fortsette julemiddagene, Nyttårsaften... (Å HUSK: VI KAN FØDE NÅR SOM HELST NÅ) Så er det å ta ned jula, jøre klart til babyen kommer :)

Skal ta ned jula tidligere i år, vil ha bort jula til jeg kommer hjem fra sykehuset.

Har termin 14januar jeg, så på julaften er det 3 uker til termin...:)

Flere som synes det går fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å nærme seg nå ja... Ikke dumt å ta ned pynten tidlig nei. Har termin 26, jan så har jo litt mer tid enn deg, men rett etter nyttårsaften forsvinner nok all pynten ja. Huske på å slappe av og kose deg litt i julen også da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg har fått så vondt i ryggen at jeg ikke klarer og ordne noe..... Har igjen å finne fram og ordne alt..... Har det i hus da etter forrige guttetussen vår, men det skal jo vaskes og ordnes til..... Men det ordner seg nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg synes også det går veldig fort. Men jeg er i grunnen glad for det:) har julen å glede meg til og nå begynner jeg å bli veldig spent på hvem denne krabaten jeg har inni magen er. Gleder meg sånn til å få treffe han. Vi kommer ikke til å ha så veldig mye julepynt siden jeg regner med vi kommer til å være mye på besøk hos mine foreldre. men litt må man ha:) har forresten termin 17. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til jul. Gleder meg til snart å begynne med julebaksten. Gavene er nesten ferdig unnagjort. Jeg kommer ikke til å ha noe middagsbesøk i jula selv. Har termin 4. januar og vil ikke slite meg ut med det.

Det spørs om jeg får pakket jula bort, vet jo aldri når han er klar for verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...