Gå til innhold

Lillingen svømmer og svømmer og svømmer....

Anbefalte innlegg

Var hos legen min i dag for 2.svangerskapssjekk. Har time til ul i slutten av november, og syntes at det er lenge til... Det er litt som da jeg venta på julaften da jeg var lita ;-)

I dag på legesjekken sjekka legen først om hun kunne høre puls - den slo - så spurte hun om jeg ville se om vi fikk et glimt av den! Hun dro fram ul-apparatet og jammen: Et glimt fikk vi - klart og fint - og OIOIOI - det var gøy altså. Fikk litt dårlig samvittighet - kjærsten min går og gleder seg til ul, men han var ikke med i dag og gikk glipp av første sniktitt.. Men men - jeg visste ikke at vi skulle se den i dag... Han har noe å glede seg til. Og det har alle dere som går og venter på ul også.

Jeg blei helt overraska over hvor mye en sånn liten en beveger på seg. Jeg er i 17. uke og har ikke kjent noe liv ennå, så jeg tenkte kanskje den lå litt stillere.. Har jo sett bilder fra UL, men aldri opplevd det live. Den svømte og svømte og så fin og sunn ut! Det er godt å tenke på!

Fortsetter under...

Så gøy å se, og må være deilig å se at alt stod bra til:) Høres ut som en fantastisk lege å gå til som både har ultralydapparat og tid!

Blir lenge å vente her også, så ei reke i uke 7, men neste ultralyd er ikke før i desember - spennende!

Ha en fortsatt fin og smilende dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...