Gå til innhold

gave til 90 årig mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen forslag?er oppegående og ikke dårlig i syn eller noe....skal i kalas og blomster blir for kjedelig,regner med det kommer inn flere tonn av det uansett...

Skrevet

Hva med å lage en kurv med spiselige godsaker?

Skrevet

ja der sa du noe, det er oppunder jul også, og da er det mye godt å finne på...takk takk

Skrevet

Hva med en god flaske ett eller annet ! Cognac eller likør ...

Skrevet

Det fins mange fine praktbøker med flotte bilder fra nærområdet - noen fra krigen, andre fra andre tider. Avhenger naturligvis av hvor du bor, men det er et fint tips.

Til min manns bestemor (hun ble 85) kjøpte vi en diktsamling av Haldis Reigstad. Den falt veldig i smak (hun er aktivt kristen) - hun ringte og takket med gråt i stemmen og fortalte at hun skulle ta den med på forening neste gang:)

Så tipset fra en som tidligere har jobbet i bokhandel er ikke overraskende bøker:)

Skrevet

til de gamle i vår familie kjøper vi altid noe de kan spise, drikke eller bruke opp.

mat, drikke, kaffe, lys eller servietter- de har alt det andre likevel. og de blir like glade hvert år.

Skrevet

Spekeskinke pleier å være en slager hos de eldre. Nå vet ikke jeg hvordan det er med tenner og motstand i kjeven på vedkommende da, men.. hehe.. eller så kanskje han bruker stokk? -sikkert stas å få en ny en hvis han bruker det.. abonnement på et blad han intresserer seg for?

Skrevet

Min bestefar på 90 synes faktisk det er gøy med sånne hjernetrim-kuber. så nå at de aventerte slike på europris til 29,-, så skal kjøpe en eller to til bestefar. Blir jo en del sitting i godstolen, så tror han liker å kunne utfordre hodet litt. ellers så blir de gjerne bilder i ramme, eller spiselige ting, som Twist, en pose kaffe, o.l..

Skrevet

Med mindre han er avholdsmann er congac en kjempeidè.

Ellers liker jeg det med fotobøker med egne bilder (kan bestilles fra nettet). Da kan man legge inn 90 års historie (må bare scanne inn de gamle bildene). Man kan selvsagt legge inn egne tekster til bildene.

http://www.japanphoto.no/bestill-fotobok.php?pPath=300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...