Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg føler meg veeeeeeeldig trygg på at de vet hva de driver med.... både mette, kahn og sykepleierne er jo fantastiske mennesker, spør du meg!

vet du om du kan få satt inn 2 egg?? jeg har lyst til det jeg nemlig, men jeg glemte å spørre....

hva tenker du?? har du troa på at det skal gå denne første gangen??

Fortsetter under...

jeg er kjempe positiv og håper på at det skal gå første forsøk :) har ikke tid til negative tanker.. bare ødeleggende!!! tro det beste :)

de setter nok ikke inn utenom hvis det ikke er beste kvalitetene på egga. da setter de nok 2. hørt at de er strenge på å sette inn fler enn ett.....

hmm... men jeg vil ha to... hehe

jaja, da er siste puregon satt for denne gangen, deilig, ett skritt nærmere... da er det bare noen dusj i nesa og pregnylen igjen, så er vi klare for uttak!!!! gleder meg til å få satt inn... håper jeg får se UL av embryoet når de setter inn!!!

Ja, håper får se på UL jeg også. Mener de sa til meg at vi gjør det, men kan ha misforstått....... hvis jeg får valget av å sette inn et eller to, så sier jeg to. Men vet de ikke gjør det uten videre.

Skal sette pregnyl om ikke mange timene nå.... spennende.... er så spent på om jeg vil reagere på den.... kvalm eller no.....

ja jeg skal sette den nå 22.30... når var det du skulle inn på tirsdag da??

og torsdag??

jeg er så oppblåst i magen nå, ser ut som jeg er 4-5 måneder på vei... så nå vet jeg hvordan jeg ser ut som gravid, ikke værst hehehe... men begynner å bli lei av å gå så oppblåst, så blir deilig å få "tømt" seg.... det tror jeg forresten sambo gleder seg til også... han er vant til hyppig tømming og nå må vi være avholdne, er ikke lett nei

hehe

nettopp satt den du nå eller holder på å sette den. hvordan gikk det? må si fra. blander den seg bra selv? var det vondt? ble du dårlig av den?

jeg skal ta den om en time jeg da.....

Jeg har time onsdag klokka 11, men vi må nok komme like rundt 10:15-10:30 tenker jeg. han skal gi prøva si der..... egguttaket blir 11.

torsdagen har jeg time 12:30. når har du time? blir så spennende at vi skal ta ut og sette inn samme dag. utrolig gøy........

ja, jeg føler det slik også...... magen er stor og føler meg ikke vel med den nei..... hadde jeg vært gravid, så ok, men... hehe..... går med stor genser og vid bukse hjemme....

fikk du beskjed om noe spes å ta med eller ha på til tirsdag? tenkte om du fikk vite no... tenkte ikke spørre om det jeg..... regner med en blør endel etterpå, så kanskje greit å ta på normal truse og bind....? hva skal du?

Annonse

jeg skal inn ved 8.30 tiden og på torsdag kl 11...

vi er vel så likt som det går an, morsomt, da er det bare å følge med på hverandre....

jeg glemte også å spørre om det....

men sprøyta gikk greit den, litt værre enn den penna, men ikke mye... ikke kvalm ingenting plager.. kjenner litt mer murringer nå forresten

blør man etter uttak altså??? hm, det visste jeg ikke, lykke til med pregnylen da!!!

ok..... takk forresten, skal ta den om 26 minutter nå.... hehe.... litt nervøs jeg da for å ta den.... mener folk har skrevet at de har blødd litt etterpå og såvidt litt dagen etter, men vært bra dagen da de skal sette inn.....

er jo toalett rett på utsiden av døra til klinikken da (i gangen), så tar med for sikkerhets skyld jeg... bare å ta på seg da etterpå om en føler for det....

ja, vi må følge med på hverandre nå altså... er så utrolig spennende dette.....

ja, jeg flyr endel på do jeg også, men det gjør jeg nesten til vanlig også..... men merker jeg er oftere der.....

da blir det ikke samme dag på oss. må gjennom dagen igår idag igjen, så blir ikke uttak før onsdag 09:30. jaja... hadde ikke ødelagt no ihvertfall. var redd hele prossessen gikk til helvete jeg og at jeg måtte begynt alt fra nytt... off...... ikke sovet i natt pga dette.... kortere negler også.... går utover dem når jeg er nervøs...... ordnet seg... typen hadde rett der.... heldigvis. men lykke til for deg i morgen da :) hold meg oppdatert :)

huff og huff da..... leste den andre linken også, bra det går greit alikevel da du....

da gjør du et nok ikke feil en gang til vet du.... ;)

jeg merker ingen forskjell på formen fra i går til idag allefall....

jeg har nå kjøpt Ovitrelle. mener det var det den het. gikk visst greit etter hva jeg fikk vite. heldigvis. denne sprøyta er klar til bruk med engang den, trenger ikke blande den.

bra, du ikke merker no forskjell da. kjedelig om du skulle blitt dårlig.

lykke til i morgen!

Annonse

hei du... har lest meg til at det gikk bra med den siste sprøyta... så da eer du klar til onsdag, sikkert bare fler egg som har modnet seg fine hos deg nå vettu....

jeg gruer litt for uttak i morgen enda jeg da... hadde man bare visst at dette endte godt så hadde det vært så mye lettere. men men... så lenge det er liv er det håp....

uttaket gikk greit det assa, men.... ligger rett ut nå.... mette som gjorde det, flink hun assa... var bare hyggelige mennesker der idag også... blir så glad i de... sykepleier ellen, er fantastisk!! hehe

lykke til i m orgen da

Hei

Så bra!!! :) Hvor mange egg var det de tok ut på deg som var modne?

Gjorde det veldig vondt? Spennende da i morgen, for regner med du ringer inn for å høre hvordan det går med dem? Jeg er klar til i morgen ja. Har time 09:30. Kjente murringer i magen kjapt etter sprøyta var tatt, men idag har jeg vært ganske fin i magen. Ikke merket no spes mer enn vanlig. Var det slik hos deg også?

Er det Crinone du skal bruke nå eller skal du ta "piller" der som andre har skrevet? Isåfall er det faste tider du må ta, eller er det bare når du våkner på morgenen og en eller annen gang på kvelden?

Leste at en helst skal være i bevegelse etter at den er tatt......

Regner med jeg får vite i morgen, men bare lurer :)

hei igjen, det du beskriver om formen din, høres veldig ut som sånn jeg hadde det ja.

det ble 16 fine egg ut av det, så det er jo bra. kan ringe inn 11.00 i morgen å få høre hvordan det har godt...

crinone gel jeg skal ta, dem kan jeg ta når som helst på morgen og på kvelden, viktig å gå rundt etterpå..... 10 min....

er du spent og gruer eller?? det går veldig fort og greit!!

Oj, så utrolig bra!!! Håpe jeg får mange egg også. hadde en ca 16 totalt, men kun 9 modne når jeg sjekket fredag, men har jo gått lenger, så håper det er blitt flere.

Skriv inn med engang du har ringt da. Har ikke kommet hjem enda da jeg, men skriver inn selv etterpå og da ser jeg. Så utrolig spennende. Håpe alle 16 blir befruktet da. Mange fine fryse embryo. Litt kjekt å ha det :) Men håpe det går på første forsøk!!!!

Jeg er litt små nervøs og gruer en smule ja, men tror det skal gå bra. Har gode følelser!!

nei ike progesteron på meg heller, bare dobbeldose på kvelden.... med crinone.

ja de hadde bare brukt vanlig ivf på alle, 8 befrukta foreløpig... så håper bare på at celledelingen blir bra... også vil jeg jo gjerne at noen fler blir befrukta til i morgren...

hvordan syns du uttaket var da??!!

ok. da er det likt da :) hehe... plutselig kom til å tenke på det når jeg kom hjem.

8 befrukta er jo bra da. er jo mer enn jeg fikk ut av meg :( men men.... er spent å høre i morgen. Krysse fingrene for at alt går bra for oss begge!

Uttaket var ikke så ille. Verst når han (Kahn) skulle da skylle eller vaske eller hva de nå kalte det først. Ubehagelig først, men nærmere slutten, så gjorde det meg ikke noe. Takler fint å gå gjennom det igjen, men håper jeg slipper selvsagt!!!!

jeg syns det var helt jævelig på venstre side, men når hun gikk over på høyre side merket jeg ingenting....!!!!

jeg vil ikke gjennom dette noe mer aldri aldri aldri!!!!

jeg er sikker på at dette kommer til å gå bra for oss begge, men jeg vil ha inn 2 egg og det får jeg nok ikke... men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...