Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei :)

skrev på lista jeg for oss uke 46, men kan skrive litt her også :)

det gikk kjempe bra. legen var kjempe fornøyd for alt gikk strålende. han fant 12-16 egg som modnes, så jeg skal tilbake fredag for sjekk og regnet med at uttak ble mandag eller tirsdag :D

deilig å vite at alt er bra og går riktig vei. kjenner meg mye roligere allerede liksom enda det som er mest spennende ikke har skjedd.....

ja, jeg skal tilbake fredag. Fikk time 09:45 :) når skal du da? jeg lider av PCOS og typen har litt lav kvalitet på gutta. jeg er 25 år. du da?

Første samtalen der hadde jeg Hanevik, som jeg ikke likte så godt. Idag hadde jeg Kahn og var fornøyd :) Likte han bedre.

venninna mi var veldig misfornøyd med hanevik og veldig fornøyd med Kahn. jeg har bare vært hos mette friberg og hun var knall. jeg skal ikke dit før 13 jeg da.vi hadde samme problem og samme alder vi da....!!! er du fra porsgrunn?

Annonse

forloveden min er 33 år. Hva med din kjæreste?

jeg er fra sandefjord, så blir pendling da... hehe.... ikke sertifikat eller bil så må ha andre til å kjøre eller buss eller tog... helt ok det....

Trodde du sa du skulle dit fredag nå jeg... jeg som har lest feil kanskje... hehe... surrer sånn for tida, så... hehe

sorry jeg som ikke klarer lese... mente kl 1 ja...hehe... herregud... gir opp hjernen min jeg...... at det er mulig å gjøre så mye feil på en dag..... hehe...... jaja...... idag hadde jeg time 12:45, så egentlig greit at neste er tidligere..... på en måte..... fikk foreldrene mine til å kjøre meg denne gangen...

hehe... ja klokka 13 ja...

så slitsomt med kjøringen da... vi er i tbg så er ganske langt for oss også, men vi kjører heldigvis selv. samboer er 27 år, så der kom forskjellen... men ellers er vi jo i helt lik situasjon da!! litt morsomt...

og du, føler du at du må veldig tisse, så er det bare litt som kommer..??

å ja.... godt dere kan kjøre selv da. det hjelper veldig. min kjære har sertifikatet, men ikke bil. bor midt i sentrum og ikke no garasjeplass eller no, så da kjøper vi heller bil når vi flytter.... :)

ja, jeg har også det som du sier...... do turene er ofte.... litt kjedelig, men men.... er jo slik når en er gravid også :) er så utrolig spent..... hehe....

jeg blir veldig glad for at vi har de samme symp, d betyr jo kanskje at jeg har noen egg på lur jeg også.... men de sa til meg at d er UL på fredag og uttak på mandag... lurer på hvorfor du måtte på UL idag også... kanskje pga mindre dose....

spent ja, jeg døøøøør av spenning!

ja, kanskje vi får uttak samme dag også :) spennende. du har nok endel egg du også skal du se :)

jeg fikk beskjed igår at de tok meg inn litt tidligere for at de skulle være sikre på at alt var bra og gikk riktig vei. det var nok pga mindre dose ja.... men trenger ikke forandre dosen... alt var flott og det gjorde meg så utrolig glad :)

Annonse

å? ok.... bruker Puregon jeg da (kun to ampuller på 300IE som da er 400IE og en på 600IE/700IE). Og bestilt nå eggløsningssprøyta Ovitrelle.... den er vel lik for alle tenker jeg. Rart ikke vi har samme type.... hmmm... jaja... bare det funker er det jo det samme :D

jeg har også puregon 2x600 IE. men eggløsningssprøyta mi er pregnyl... må blande dem opp selv.... men men... blir ikke uttak på meg før tirsdag for eggene trengte litt mer modning... men jeg hadde mellom 16 og 18 egg.... hurrahurra!! kom derfra nå!!! er veldig letta og glad!!!

gikk det bra med deg??

heisann

litt opptatt, så ikke på før nå... gratulerer med masse egg på deg også!! uttak tirsdag på meg også. ca 9 modne, men innen da så er nok fler modne :) Jeg fikk pregnyl også... byttet ut.... sykepleieren sa at jeg ikke trengte hente Ovitrelle jeg hadde bestilt, så jeg fikk pregnyl av henne. sparte de pengene da. hehe... jeg er visst så og si eneste med laveste dose pr sprøyte. trengte jo ikke mer heller.... gøy.

Tok sprøyta når jeg kom hjem. og ta normalt i morgen. søndag kun sprøyte på kvelden og da pregnyl 23:30. Stemmer at jeg kun skal ta sprayen på kvelden og ikke morgenen? etter hva jeg skjønte ut fra skjema, så er det kun kvelden .mandag er det medisinfri. deilig. sove lenge søndag og mandag uten å måtte stå opp etter vekkerklokke pga medisiner... hehe....

Jeg skal ha uttak kl 11. Når skal du?

Spennende dette.

et spørsmål til deg. er det to ampuller pregnyl og en med væske du skal ta? fikk en ampill med pregnyl og en væske jeg..... leste her om noen som har to ampuller pregnyl og en med væske.... sikkert forskjellig fra person til person sikkert......... sykepleieren dobbeltsjekket at jeg hadde det jeg skulle ha.....

hei hei.

det er en av med væske og en med "pulver".... pregnyl)

jeg skal ta ut klokka 9.30...

du skal ta sprayen morgen og kveld, men i skjema står det "siste dose" kvelds-dusjen....

jeg tolket det som jeg skulle spraye som normalt.... men du skal ikke vel ikke ta puregon den dagen du skal sette pregnylen???

skjønte jeg deg feil??!!

ja det skal jeg iallefall. nesespray som vanlig t.o.m søndag, medisinfri mandag og uttak tirsdag....

men hva var forskjellen på eggene dine fra onsdag til idag?? lurer på om jeg får enda fler til tirsdag.... jeg gikk ned til 100IE idag og i morgen da...

er samboern din klar for å "prestere" til tirsdag da?? vi går til akupunktur også vi da! håper det hjelper på svømmerne og festeevnen i livmora....

ok..... da skal nok jeg det også..... gjør det..... vel, jeg hadde ingen modne egg onsdag, men var ca 9 modne idag... enda mange umodne egg, så mulig kanskje noen fler da er modne til tirsdag...... skal ha samme dose :) du får nok ikke fler egg, men at det er modne egg. jeg har ikke produsert fler, men de har bare modnet noen av dem. mye mulig fler er modnet da innen uttak :) håper det....

Ja, han er det.... kommer hjem i morgen han da.. skulle egentlig vært på jobb til mandag morgen, men ordnet seg fri. jobber en uke vekk av gangen, så.... må fint holde seg hjemme til og med torsdag ja....

litt leit å ha han borte nå kanskje?? var du alene i pors også da?? koselig at han kommer hjem nå da....

kahn ville ikke at jeg skulle få flere egg.... det var en risiko for at jeg ble overstimulert, siden jeg hadde fått så mange av liten dose i kun 8 dager, men det var vel det samme med deg, vi er jo så like ellers... hehe

jeg blir jo ikke imponert hvis det bare er9 som kan brukes... så er det kanskje bare 5-6-7 som blir befrukta, da blir jo ikke det mange forsøkene...... hmmm....

ok...... nei, nå hadde du et par fler enn meg, men han sa ikke no til meg om det..... rart... var hos Mette idag jeg da, så nå har jeg vært en gang hos alle legene der :) Eneste Hanevik jeg ikke liker no særlig da.

jeg har jo den minste dosen selv jeg, så rart.... men men..... vet nok hva de snakker om.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...