Gå til innhold

brødskiver m/nugatti å ett glass oboy!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

DEILI :)

Noen flere som koser seg med slik frokost støtt og stadig??

Skrevet

Har veldig liten matlyst, men i dag hadde jeg vannvittig lyst på grovt brød med makrell i tomat og kald melk. Og det var utrolig godt. Ellers er jeg veldig glad i sjokolademelk og da helst den som heter Sjokomelk eller 24.

Skrevet

jepp gjør det nå om dagen... orker ikke tanken på juice og pålegg med "sterk" smak. Magen vil ikke ha det lenger...Rene kalven ifht melkemengden jeg får i meg.. Visstnok ikke bra mht svangerskapskløe og vann i kroppen, men det kan ikke bli verre enn det er..=)) har bare 2 dager til termin da..

Skrevet

Nugatti og melk på mæ, nesten hver mårra:) Mista lysta på vældi mye pålægg æ egentli like..

Skrevet

nei huff, orker ikke dobbelt opp med sjokolade ass, får holde med en av delene :)

Skrevet

Jeg har også fullstendig dilla på Oboy.. Prøver å beherske meg, men det er bare nydelig til frokost....

Drikker enorme melkemengder, men har ikke merket noe ulemper med det. Prøver å holde meg til ekstra lettmelken da..

Skrevet

Nammm, så godt å se at d er fler som har litt "dilla" ;P

Her i huset er Nugatti og O'Boy "lørdagsmat", men d hender seg at hu mor sniker i seg litt om hverdagene også...

Skrevet

Her går det også myye i nugatti....... den vanlige typen vel og merke. Den med mindre sukker er LAANGT fra like god ! =) hihi

Skrevet

yes - har følt meg så ensom!!! og mobbet!!! for min elskede forstår ikke den trangen jeg har til nugatti, så han mobber meg hele tiden!! o'boy har jeg nylig begynt å drikke, mest fordi jeg leste et sted at kakao generelt er bra for BT, og jeg har hatt litt forhøyet BT i det siste.

nami nam!!!

Skrevet

hehe flere som meg;) men har fått helt dilla på nesquik kuler (frokostblanding) og melk jeg mmmm...,digg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...