Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 DEILI Noen flere som koser seg med slik frokost støtt og stadig??
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Har veldig liten matlyst, men i dag hadde jeg vannvittig lyst på grovt brød med makrell i tomat og kald melk. Og det var utrolig godt. Ellers er jeg veldig glad i sjokolademelk og da helst den som heter Sjokomelk eller 24.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 jepp gjør det nå om dagen... orker ikke tanken på juice og pålegg med "sterk" smak. Magen vil ikke ha det lenger...Rene kalven ifht melkemengden jeg får i meg.. Visstnok ikke bra mht svangerskapskløe og vann i kroppen, men det kan ikke bli verre enn det er..=)) har bare 2 dager til termin da..
Ida m/ Prinsesse+Spire Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Nugatti og melk på mæ, nesten hver mårra:) Mista lysta på vældi mye pålægg æ egentli like..
kariuss Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 nei huff, orker ikke dobbelt opp med sjokolade ass, får holde med en av delene
Totinona Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg har også fullstendig dilla på Oboy.. Prøver å beherske meg, men det er bare nydelig til frokost.... Drikker enorme melkemengder, men har ikke merket noe ulemper med det. Prøver å holde meg til ekstra lettmelken da..
Myrini Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Nammm, så godt å se at d er fler som har litt "dilla" ;P Her i huset er Nugatti og O'Boy "lørdagsmat", men d hender seg at hu mor sniker i seg litt om hverdagene også...
LiKr Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Her går det også myye i nugatti....... den vanlige typen vel og merke. Den med mindre sukker er LAANGT fra like god ! =) hihi
stinky og poopy Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 yes - har følt meg så ensom!!! og mobbet!!! for min elskede forstår ikke den trangen jeg har til nugatti, så han mobber meg hele tiden!! o'boy har jeg nylig begynt å drikke, mest fordi jeg leste et sted at kakao generelt er bra for BT, og jeg har hatt litt forhøyet BT i det siste. nami nam!!!
linnini Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 hehe flere som meg;) men har fått helt dilla på nesquik kuler (frokostblanding) og melk jeg mmmm...,digg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå