dirgni Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg ville bare dele gla'meldingen om at jeg har vært på første svangerskapskontroll, og fikk høre hjertelyden med dopler!! Legen var litt nølende, og sa det var tidlig, men også med nummer 1 klarte vi å høre det i uke 10, så han lot seg overtale til å prøve. Jeg synes det er så fantastisk, for da er det liksom dobbelt så virkelig at det faktisk er noe inni magen!
Lykkemams Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Så gøy og fantastisk... ;D Ja, det er da man virkelig klarer å ta inn over seg at det bor noen der inne... Lykkedryss og glade tanker fra meg! (jeg har fått time i uke 10, jeg også, og gleder meg til å få litt "kontakt" med lille spiren...)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Så morro da Er herlig å høre det dunkende hjertet!! :) Jeg har en vanskelig lege der jeg da.. som ikke vil høre etter hjertelyd før etter uke 12, mener det er for tidlig. Jordmor fant hjertelyd i uke 10 på meg sist svangerskap også
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 legen fant hjertelyden til vesla i uke 10... kanskje bare 3 uker igjen til jeg får høre det på nytt
Lillen78 Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Ja, det er helt utrolig å høre hjertet slå! Deilig og rørende på samme tid. Unner den opplevelsen til alle! Synd at ikke sambo var med å høre. Får få han med på neste kontroll =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå