Gå til innhold

Lite gravid-symtpomer


Giinaღ

Anbefalte innlegg

Jeg er i 4+ 5 og synes jeg har LITE symptomer. Har hatt litt voksende pupper og mensmurringer, men synes ikke jeg kjenner noe særlig lenger. Er det vanlig å gå litt i bølgedaler, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt at symptomene kommer og går, og det betyr ikke at det er noe galt.

Jeg hadde ingen symptomer fra uke 4-7 i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt det:=9

Det er ikke sikkert du får noe mere plager i det hele tatt....

Mine plager forsavnt i uke 5 og kom tilbake i uke 25...

 

Bare nyt det mens du kan:=)

Det er ikke en selvfølge at alle fårplager selv om de er gravide må du huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 takk for gode svar - det reddet MIN dag iallefall og slår meg til ro med at jeg foreløpig er heldig som slipper kvalme og vonde pupper :):) Hvis det er flere med lignende erfaringer, skriv gjerne inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var gravid hadde jeg smerter, kvalme, gigantiske pupper og whatnot fra 2 dager før jeg skule hatt mensen. Denne gangen (5 uker på vei) har jeg ikke merket noe annet enn uteblitt mensen og ekstrem drapslyst.... Heeelt normalt. Alle svangerskap er forskjellige:) Husker sist, da fikk jeg panikk hvis det gikk to minutter uten at jeg var dårlig. Ikke la det plage deg at du ikke har plager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde "fri" fra det meste i halvannen dag, frem til i går kveld, da kom det tilbake. Merker mindre på morgenen/formiddagen enn på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har det akkurat likt som deg, er sånn ca 4+5, og har nesten ingen symtomer. Synes dette er litt skremmende...har vært gravid 3 ganger tidligere, 2 barn og en selvbestemt abort i ung alder, de gangene hadde jeg flere tydlige symtomer...nå kjenner jeg nesten ikke tretthett, ømme pupper, og den generelle uggenheten som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det slik at du overhodet IKKE har hatt noen symptomer, eller har de vært der tidligere??? Hm.. tror nok ikke vi trenger å bekymre oss, men ikke så rart vi er litt sensitive heller nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, bare litt mensmurringer og antydning til større pupper, er ca 8 uker på vei. Er helt normalt, får bare høre at ejg er veldig heldig, og det er jo sant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt antydning til symtomer...det kommer og går..stresser litt med oppussing så det kan selvfølgelig gjøre sitt til at man"glemmer" det bort. noe annet er at jeg visste veldig tidlig denne gangen at jeg var gravid, fikk positiv test en hel uke før IKM( her etterhvert tatt 5 tester;-))

Tidligere så har graviditetene ikke vært planlagt, så jeg har tok ikke testene før det var gått noen dager over IKM( ventet i det lengste)...så symtomene kom kanskje sterkere etterhvert da..man glemmer jo så snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det slik hos deg også at de kommer og går?? hos meg kan jeg være en hel dag uten å kjenne noe til dem, for så at de kommer igjen... Hm... er vel normalt da sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5 uker på vej.å det enste jeg kjenner er at puppene er liiit ømme, og så har jeg litt mensmurringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opplever også at de kan være borte en hel dag, ja...slik som i dag kjenner jeg ingenting...tror automatisk at da er det noe galt...huff..ikke morrosamt å ha det slikt...får bare tro på de som sier at det er helt normalt...skal inn på Gyn imorgen...skulle egentlig på utredning, grunnet livmorbetennelse, men ble gravid...skal inn likavel, da jeg har tatt keisersnitt i mine tidligere svangerskap, og fikk beskjed sist at livmoren var veldig tynn rundt arrene...så tenkte å ta det opp da...disse uteblivende symtomene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke noe gøy. Tenker på det konstant... noe vi må gjøre iallefall 11 uker til...blæh! Vel lykke til i morgen. Hiv deg gjerne innom og fortell hvordan det har gått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er i 11+1 og her i gården er det lite med symptomer. Hadde vondt i puppene rundt uke 5,6 og 7 men nå er det helt borte :o) Nesten så jeg glemmer at jeg er gravid. Håper det fortsetter sånn. Ifølge andre her inne så er alle graviditeter individuelle så det er vel nokså normalt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og 4 uker og 5 dager og har ingen symptomer. Men det kommer vel med tiden:) Er kjempe trøtt i dag, men det skyldes lang tur og dårlig kondis og ikke svangerskapsplager;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...