Gå til innhold

8Dager til Keisersnitt:o) Juhu......teller og teller og teller, fikk bare 6dager før så ting kan skje før.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er spennende... Jeg har 16 dager igjen nå og er kommet til et merkelig punkt i meg selv... Har lest masse, gått på yoga, kurs osv, og har følt meg godt forberedt. Men nå skjer det liksom ingenting... Føler jeg burde lest mer, men blir rastløs når jeg tenker på det. Føler meg sulten hele tiden, men ingenting frister utenom mandariner (spiser MASSE av de, litt for masse er jeg redd for...). Ikke kvalm, men rar i magen... Tror jeg kan kalle det for rastløshet, hehe... Samtidig føler jeg meg ikke klar nok innbiller jeg meg, men prøver bare å få tiden til å gå.

Hadde liksom vært nødt til å være klar hvis det bare startet no...Og selv om det sparker og beveger seg inni der, så klarer jeg ikke helt å forstå at det liger en ferdig baby der inne, kommer til å bli helt sjokkert når jeg ser at han kommer ut og at det faktisk er sant...!

Rar i hodet ja...

Skjønner deg veldig godt, men samtidig så har du en fast dato. Jeg har nå 3 dg til termin og kan risikere å gå 14 dg overtid... Du slipper å gå over den fast satte dagen også slipper du å gå å legge deg på kvelden å håpe at noe skal skje, bare ett eller annet..Du får trøste deg med det..

Spennende! Jeg er litt miskunnelig på deg siden du vet når det skal skje.....Dessuten har du ingen garanti for at det ikke starter før tiden.....

Vi andre må bare vente i spenning, kjenne etter tegn og bli litt gal i hode av det hele;) Man lever litt i sin egen lille verden den siste tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...