Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Da har vi nesten klart å bestemme oss for navn til dattern vår:D Navnet vi begge liker veldig godt er Elea. Kort og greit navn, men veldig nydelig synes jeg. Hva mener dere? Det står om Elea og Alida.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Elea er bedre enn Alida. Alida likte jeg ikke.
Edvardine Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Nå er Alida blant mine topp 5-jentenavn, så jeg klarer selvsagt ikke å være objektiv. Elea likte jeg ikke så veldig godt. Hva med Elida?
Vannmann35 Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Elea er jo bare Lea med en ekstra E... Ikke så langt i fra Thea heller... Med andre ord synes jeg det er et lite spenstig valg, men for all del - et helt fint navn. Alida er bedre synes jeg, eller Elida - det er kjempetøft :-)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Jeg synes Eleah med -h på slutten er et utrolig nydelig og annerledes navn. Et kort og greit navn;-) Alida er også utrolig fint, men Elida kanskje hakket finere. Andre litt like navn: Amina Emina Emira Lydia Alea Min favoritt blir nok Eleah!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå