Gå til innhold

Svimmelhet...jeg har akkurat hatt influensa, blitt frisk og plutselig har jeg blitt så svimmel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært svimmel før, men nå har jeg vært det konstant i flere dager. Har akkurat blitt frisk av influensa, men svimmelheten har akkurat kommet. Kan det være en sammenheng? Eller bør jeg gå til legen og finne ut hva svimmelheten kommer av?

Skrevet

Går det influensa nå??

Om du har vært veldig syk og hatt feber o.l. så er det ikke så rart du er svimmel. Jeg er alltid svimmel i 3-4 dager etter at jeg har vært skikkelig syk :) spiser så lite og drikekr så lite så kroppen min bruker noen dager på å komme seg til hektene igjen. Men gir det seg ikke så bør du helt klart ringe legen din!

Skrevet

Det kan være mange grunner til at du er svimmel. Jeg har gått rundt å hangla nå i over 2 mnd å har ikke hatt en eneste dag hvor jeg ikke har vært svimmel. Noen dager er verre enn andre. Jeg blir ofte mer svimmel vis jeg anstrenger meg(noe jeg gjør på jobb hver dag..bah..)

Det kan jo hende at kroppen din er sliten etter en influensa å da skal det ikke så mye til før du blir svimmel. Sånn er hvertfall kroppen min.

Skrevet

Jeg går ut i fra at du har vært sengeliggende stort sett hele perioden mens du har vært syk, lite mat og hovedsaklig bare væske. Da skal det ikke mye til, som andre også nevner her, før du blir sliten. Kroppen er enda sliten etter sykdommen.

En annen ting det også kan være, som jeg sliter med, er nakken. Har stramme nakkemuskler og dermed blir jeg kjempe svimmel, eneste som hjelper er muskel avslappende som f.eks. ibux og massasje.

Skrevet

Ta en sjekk hos legen.. kan hende er influensaen som har herjet litt hardt med deg.. kanskje du trenger litt jern tabletter o.l.

Betennelse på balansenerven kommer gjerne i etterkant av en forkjølelse/infeksjon.....

Skrevet

Vært sån forrige høsten og når jeg hadde hatt influensa. Var sikkert sån i en uke. Var til lege på legevakten for dama på legekontoret gadd ikke å ordne tid til meg. Og han brydde seg, der solen aldri skinner. Vel ble litt bedre men ikke helt bra. Fikk mast meg inn til en lege på legekontoret, der fikk jeg antibiotika. Og remiss til sykehuset. Skulle dit å ta prøver hvis jeg ikke var bedre på 4-5 dager. Ble heldigtvis det. Men jeg var nok dårlig i over en måned innen jeg var helt bra.

Så ta deg en tur til legen å prøv å finn ut hva som er feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...