Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Hei alle sammen! I går orket jeg ikke lenger. Bukser som ikke gikk på og skjørt som gnagde. Jeg kjøpte meg en mammabukse og et mammaskjørt. For en befrielse! Det var bare SÅ deilig å få på seg noe som passet kroppen litt bedre nå. Er i uke 11 og synes det var veldig tidlig å kjøpe noe, men jeg holdt ikke ut. Magen har rett og slett est ut den siste uken. Så: løp og kjøp jenter:)
Sistemann i magen <3 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Er du her????????? Hva skjedde???? Så gøy!!!!! :D
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg er her! Hva som skjedde? Kanskje jeg er litt glemsk:(
Sistemann i magen <3 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hmm.... Tror kanskje du har samme nick som ei jeg har pratet mye med her inne....
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Å ja... Var bekymret for at jeg var helt på jordet her jeg nå Bare det at jeg vurderte om jeg hadde glemt noe sier jo litt, ha ha!
Sistemann i magen <3 Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 *ler* Men det er jo koselig at du er her da!!! Selv om du ikke hadde glemt noe! haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå