Gå til innhold

Noen flere sommer08-mammaer fra Lillestrøm-distriktet??

Anbefalte innlegg

I mine to første svangerskap har jeg gått gravid sammen med venninner, men denne gangen tror jeg ingen av venninnene mine har tenkt å bli gravide :) Så tenkte kanskje om det var flere her som kunne tenkt seg å treffes til middag og prat en gang i blant, og kanskje fortsatt etter at barna er født også? Er litt koselig å kjenne noen i samme situasjon.

Jeg har ikke sagt noe på jobb enda, så kan da av naturlige årsaker ikke være med på noe treff før det, men kan jo lufte det litt her inne så lenge? Hadde vært gøy om det var en liten gjeng?

(Og sommeren er jo lang, ikke alle sommer 08-mammaer som har blitt gravide enda engang)

Fortsetter under...

hei hei!

høres kjempe koselig ut med BIM treff litt lenger ut i svangerskapet. På nyåret kan være en fin tid å starte da alle har kommet seg godt inn i 2 tri.

jeg er nok med jeg! :)

• 2 uker senere...

Hei.

Høres supert ut, vi er med, og gjerne etter nytt år:)

Har termin 10 juni, og håper på å føde på ahus.

Skal dere også eller har dere valgt annet sted?

Hvor og eventuelt hvorfor kunne vært interessant å vite da jeg ikke er 100% bestemt enda:)

• 2 uker senere...

Annonse

Blir Ahus eller hjemmefødsel på meg. Har født på Ahus før, og er veldig fornøyd, men har veldig raske fødsler så tenker litt på hjemmefødsel. Har heldigvis lang tid på å bestemme oss da :)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Sånn....:P

Da tok jeg saken i enge hender likevel:)

Treff onsdag 16 januar klokken 17:00 på Egon i Lillestrøm.

Flott om så mange som mulig kan komme.

Blir vi mange bestiller vi bord dagen før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...