Tjea6 Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Vi har akkurat kjøpt oss en Dbs vogn, og en lammeskinnspose til. Men jo mer jeg titter og funderer på det jo mer usikker blir jeg på om jeg har valgt riktig pose til min vogn. For det første syntes jeg det ser så trangt ut oppi baggen og for det andre røyter lammeskinnet sånn ( spurte spess om dette i butikken og fikk beskjed at den røyter bare med en gang.. MEN..... kanskje det hjelpe å rense den før bruk? noen som har erfaring her? bedre men termopose/voksipose?
Phantom´ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg synes lammeskinnsposene er for åpne jeg... Lliker bedre de som kan snøres litt sammen i toppen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg vil ikke anbefale voksipose, voksiposen var bra da den kom ut på markede men har ikke forandret seg så veldig mye de siste årene. Lammeskinn røyter en stund, men det avtar etter at det har gått en liten stund. Du kan prøve å vakse den, kanskje det hjelper. Men husk å tørk den skikkelig( Ikke i tørketrommel) Men ta ullshampoo og skrubb det inn og skyll den i dusjen. Når den har trøket så gre ulla, da får du den samme teksturen igjen + at du får vekk overflødig ull. Hvis du skal kjøpe en annen pose så er jeg veldig fornøyd med odenwalder posen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå