Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Om ikke lenge kommer vel sylta i butikken tenker jeg, og det er favorittpålegget mitt i jula. Kan jeg spise det???
morill79 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 lurer på det samme litt lenger nede, men ser ikke ut til å noen vet....
HelenFlores Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg aner ikke, men gå i en butikk som har ferskvare avdeling, de kan sikkert fortelle deg hvordan kjøttet har vært behandlet. Vi skal vel bare holde oss unna kjøtt som ikke er varmebehandlet!? (gjennomstekt, kokt..) Hjalp det?
blomstre Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 I følge min oppskrift på hjemmelaget sylte så lages den av gjennomkokt kjøtt. Så da skulle det vel være greit?
ganesha Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Har allerede spist sylte jeg da.... Ikke hørt noe om at den utgjør noen mer risiko. Er lagd av kokt kjøtt så da skal evnt bakterier være døde.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Høres bra ut =) Bare å hive innpå da=)
Brummeline3barnsmor Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 jepp, sylte er kokt så d er bare å hive innpå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå