Snuppelure85 Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Alt har gått så "greit" med BF i det siste.Hatt en god tone og jeg har ant fred og ingen fare. Han skulle være der i ukene før fødselen, være med på fødselen og har de 2 ukene etter fødselen. Men plutselig bare 2 uker før termin klikker det helt for han,bare fordi jeg sier til han at det var dårlig at han ikke ringte en dag jeg var i ganske dårlig form, for å høre hvordan jeg hadde det.Syns ikke det er for mye å be om jeg. Så lite skulle til og alt er helvete igjen. Mener jeg bare tenker på meg selv og krever alt for mye av han. Og det tør han å si som kun har vært der innimellom i noen uker nå på slutten.Han sier han må tenke på seg selv. Han har ikke gjort annet hele veien. Lurer på hva som feiler dem jeg. Om de bare er skapt egoistiske eller om de velger det selv.... At det virkelig går an å ha så lite ansvarsfølelse. Han lovet meg at han ikke skulle stresse meg noe mer opp før fødselen. Med tanke på at hele dette svangerskapet bare har vært stress og mas. Men jeg burde jo vite at jeg ikke kunne stole på han denne gangen heller. Men jeg lærer jo aldri. Man vil jo så gjerne tro på dem. Er så godt å få litt støtte, men så blir smerten enda værre når du atter en gang blir svikta. Vet hverken opp eller ned jeg. Må vel nok en gang bare ta en dag av gangen. Er ihvertfall godt å få det ut. MØKKA MANN!!!
Anele&Solstråla Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 uff vennen. Prøv å fokuser på deg selv nå...vet dette ikke er lett. BF min svikta meg skikkelig han og...siden han sa han skulle være med på fødselen og brått så var han ikke å få tak i. ikke kom han på sykehuset heller. Livet ditt vil få en ny hovedperson om ikke altfor mange dagene, og da skal du se at du vil få et nytt syn på mye. BF kan bare være som han er.- det er han som taper på det- og han vil få smake sin egen medisin some day;) Jeg så på ansiktet ditt i dag at det ikke er altfor lenge til lillegutt kommer ut. og da skal vi ta med oss bikkja og gå lange turer, spise kanelsnurrer og KOSE OSS MASSE:) Kos og klem Gleder meg til du kommer på torsdag:)
¤ my precious ¤ Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Dere to as :-) Roter dere borti disse mennene med lite empati og ansvarsfølelse, gang på gang....HEHE :-) Nei, anele...nå har jo prinsessa di kommet og du har fått en ny hovedperson i livet ditt. Som du selv skriver, la BF være BF og fokuser på det positive ved å få bli mamma til et velskapt lite nurk :-) majken...Jeg kjenner jo ikke til din historie så godt som anele sin, men jeg har jo fått med meg litt. Anbefaler deg å se fremover og fokusere på det som er og kommer. Vet at du har hatt litt blandede følelser, men håper og tror, for din del, at du sitter igjen med samme følelse som meg :-) Jeg vil også være med på turer og spise kanelsnurrer - hehe, kanskje vi til og med kan lage taco sammen igjen :-) Nam, nam.
Anele&Solstråla Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Seff skal du få være med vennen. Majken har snakket så mye om disse snurrene sine..så da håper jeg hun baker en omgang før jul. Nå venter jeg bare på melding om at gutten hennes er født...ikke hørt noe siden 00.30 i natt...hmm...
¤ my precious ¤ Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Hehe, da får vi bistå som litt barnevakter, så hun får bakt noen snurrer :-)) Det er jaggu på tide at den lille rakkeren kommer snart..., vi venter jo i spenning her :-)) Krysser fingrene for at det kommer en melding om ikke så alt for lenge da! XXXXXXXX :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå