Gå til innhold

Fikk brev i dag fra Riksen:-)....skal til samtale på mandag12......nå surrer det litt rundt i hode;-)

Anbefalte innlegg

er litt ør i hodet, så må bare få luftet meg litt....

vi er blitt godkjent til å begynne med prøverør, det er jo kjmpe bra er i lykkerus......men vi fikk time alt på mandag12, og til da måtte vi ha tatt blodprøver......ordne fri og og og og .............. litt mye å tenke på akuratt nå.....mye stress på jobben, kom akuratt hjem fra akupunktør som var veldig positiv til det å kunne hjelpe oss..... så den timen kom litt raskt....men vi er vel veldig heldig som får den timen så raskt etter at vi ble godkjent som søkere...... mannen var å avleverte ting den 19 okt, så det har godt fort.....jeg må bare summe meg litt, så går det vel bra......

takk for at jeg har fått luftet noen tanker og følelser.

Ha er fortsatt god kveld:-)

Fortsetter under...

søknaden bel mest sannsynlig sendt fra gyn til riksen 16 aug...... synes det gikk veldig fort:-) blir kjempe spennende:-) grugleder meg:-) dere da???

Så heldig dere er da at du føler det skjer såpass fort. Jeg skal også inn til IVF poliklinikken på Riksen på mandag. Men vi er bare i utredningsfasen --- så kanskje det etterhvert blir prøverør på oss også, men det får vi svar på da.

Er nå bare lykkelig for at mensen dukket opp i dag - så jeg slipper å ha den på mandag under GU... ;)

Men det blir en spennende dag for oss begge da! Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...