Gå til innhold

Bekymret etter UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen. idag var jeg på tidlig ul, jeg trodde/tror jeg var 8uker på vei nå. siste mens den 9.sept. men legen fant ikke hjerteslagene og sa at det var ikke sånn han forventet å se fosteret på 8uker. fikk beskjed på å komme inn igjen for ny UL om to uker. Nå er jeg kjempe redd for at noe er galt og at legen min ikke sa det fordi han ikke ville jeg skulle bekymre meg. jeg vet jeg hadde siste mens den 9, men det kan jo være jeg er mindre på vei enn jeg trodde da. jeg vet ikke helt, det eneste jeg er sikker på er at dette ikke blir to gode uker :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ha hatt eggløsning seiner enn du tror? Du vet, de som ikke tar tidlig ul, men kun den "normale" opplever ikke sjeldent å bli skrudd tilbake, i forhold til termin.

XXXX fingrene for deg. Satser på at alt er bra:)

Skrevet

Hvis legen hadde trodd det var noe galt hadde han sagt det, ikke skjermet deg for det.

Som lit'n skriver så kan du ha sein eggløsning, det er jo ikke mensen som tilsier når du har blitt gravid.

Så jeg tror nok alt er i orden, og at du får se det neste gang du er på ul! :)

Skrevet

Ja jeg håper på at jeg har hatt eggløsningen senere.. huff :(

Skrevet

jeg var inne på samme måte, og to uker etter var alt vel. fikk termin forskjøvet med litt over en uke bare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...