Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er fra Stavern, og skal i Porsgrunn - første konsultasjonstime til tirsdagen!!! JEG ER SÅ SPENT!!!! hyggelig å komme i kontakt med andre fra området :)

Hva er årsaken deres?

Selv har jeg måtte fjerne begge eggledere ved to graviditeter utenfor livmora :( holdt på å gå skikkelig galt førse gang, mens andre gang var under kontrolerte forhold. Blitt fulgt opp på Tønsberg sykehuse og de har vært topp på gun 6c!!! all ære til de!

Har dere ventet lenge ?

Annonse

hei

var på Tønsberg også og legen der som opererte meg og sendte søknaden om IVF.

jeg lider av PCOS og litt dårlig sædkvalitet på min mann, men men... vært gravid to ganger før... begge endte i Sa.... første var ikke med min mann da... er snart 6 år siden og snart 3 år siden med mannen min.

jeg og min mann har prøvd å bli gravide i 4 år nå.....

var det dr. dahle dere hadde i tønsberg..?? det hadde jeg nemlig... veldig ålreit lege....

sambo og jeg har vært gravid sammen 1 gang i fjor, SA.. jeg har vært gravid 2 ganger som 20 åring, men tok aborter...

jeg har litt PCOS og samboer dårlig svømmere.... prøvd i 3 år.... fikk henvisning 31/8 og setter inn egg til tirsdag...

Han dr Dale er en drittsekk. Var hos han i nov 2006. Spurte om å bli henvist til Ivf. Nei, det ville han ikke. Mente at det ikke hadde for seg. Bablet om at den eneste muligheten ville muligens være i Finland. Henviste meg til lap og ble operert i april. Der fant de ut at den ene egglederen var tett. Men at vi skulle bare prøve videre. Dumming! Da jeg skulle til kontroll etter 3 uker, så kom jeg til dr Hellum. Han henviste meg med en gang til ivf. Sa at han og Dale har forskjellige meninger..Og 2 okt fikk jeg time ved Porsgrunn. Og i går fikk vi satt inn 2 egg!!!!!! Hadde det vært Hellum i nov i fjor, så kunne vi ha kommet lengre nå (jeg er tross alt 39). Føler at den dyrebare tida vår er sløst bort. Vi har prøvd i 3 år. Mistet 3 x på 1år og 3mnd - siste gang for 1,5 år sida (1ma, 2sa). Første gang nesten 13u på vei.

jeg har positiv erfaring med dale og han har jobbet i pors i mange år... hellum er ok han, men han la meg i narkose 4 ganger på 1 uke, han "trodde" jeg hadde rester etter graviditet, så tok bl.a 3utskrapninger, mens alt jeg trengte var antibiotika.... hadde betennelse og enooorme smerter.... så alle leger gjør nok sine tabber.. livmorslimhinna mi har blitt meget svekket pga dette...

Annonse

• 2 uker senere...

Vestfold her også. Skal ta siste undersøkelse (lap) om et par uker før vi søkes inn til IVF i Porsgrunn. Litt spent på ventetid? Hva er deres erfaringer ang. ventetid?

Min mann har noe redusert sædkvalitet, elles blir det spennende å se om de finner noe på meg på lapen... Har prøvd i 2,5 år nå, og syns det snart er på tide at det skjer noe...

Vestfold her også, Tønsberg.

Hører til i Porsgrunn og skal sette inn egg på fredag.

Etter hva jeg hører så er det kort ventetid i Porsgrunn om dagen. Ca 2-3 måneder fra de mottar søknad.

Ønsker hele vestfold-gjengen lykke til.

Slenger ut en ide bare.....noen som kune tenkt seg å være med på treff?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...