Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 heisann:) jeg har et spm til dere som er så heldige att dere er gravide:) jeg er nå en dag over IKM, så jeg håper jeg er gravid:) den siste uken så har jeg måttet på do å tisse ca hver time/halv time.. først tenkte jeg at dette måtte vere urinveisinfeksjon, men har ingen smerter.. kan dette vere graviditetssymtom?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Det kan være det,men trenger ikke og være det.Jeg har ingen symptomer utatt..må bare passe på div.Men ta en test og masse lykke til.
en på vei *utklekket:)* Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Helt klart. Det var det som gjorde at jeg tok en test. Lykke til,og velkommen inn..
jåsjenta Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Var det som gjorde at jeg og fikk mistanke om at jeg kunne være gravid. Åsså ømme pupper da!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Hyppig vannlatnig kan være et tegn graviditet hos noen, andre opplever ikke hyppig vannlatning i første trimester i det hele tatt. Vær oppmerksom på at du kan ha en urinveisinfeksjon selv om du ikke har smerter. Ta en test for å få bekreftet om du er gravid. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå