Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann:)

jeg har et spm til dere som er så heldige att dere er gravide:)

jeg er nå en dag over IKM, så jeg håper jeg er gravid:) den siste uken så har jeg måttet på do å tisse ca hver time/halv time.. først tenkte jeg at dette måtte vere urinveisinfeksjon, men har ingen smerter.. kan dette vere graviditetssymtom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan absolutt være et graviditets symptom. Ville kjøpt en test var jeg deg ;-)

Skrevet

har bestillt tester på nettet, men det går nå så lang tid.. blir gal av å vente!

men det er liksom litt ekkel tissefølelse me, akkruat som ikkje alt går kommer ut når jeg er på do liksom.. sorry ekle detaljer!

Skrevet

Det kan høres litt ut som urinveis infeksjon. Men man får jo det lettere når man er gravid, så se ikke bort ifra at det er 2 grunner til at du må ofte på toalettet. :-)

Skrevet

jepp håper det! men har hørt at det er frykli vondt me urinveisinfeksjon? det er det vertfall ikke med meg!

håper at jeg er gravid:) men mensen kommer vell imorgen eller noe:(

Skrevet

En urinveis infeksjon er som oftes smertefull, men trenger ikke være det. Har faktisk hatt det en gang uten å merke det selv. Fant det ut da jeg var hos legen pga en SA. Og så kan visst symptomene endre seg litt hvis man er gravid også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...