Gå til innhold

Festeblødning!!


nr2-imagen:)

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å ha mye blødning?? Igår hadde jeg bare litt friskt blod, så stoppet det.

Men idag blør jeg fortsatt! Men idag er det litt brunlig men rødt på papiret... Er såååå redd for at det er TR!!!

 

Men da bruker jeg å ha mens smerter og så blir blødningen større med en gang!

Er bar på dag 10 dpo idag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Festeblødning skjer visst ikke så ofte leste jeg.. Noen kan oppleve en bitteliten blødning,men det er som regel før tr ventes..

Ifølge jm,skjedde det svært sjeldent..

Så er nok tr da..

Lykke til neste mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... men siden jeg begynnte å blø på dag 9 dpo har jeg vel for kort lutefase til at egget kan feste seg? Venter ikke mens før på lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en festeblødning, var vel omtrent på dag 18-19 i syklusen (hvis jeg husker riktig), og det var ikke noe mer enn litt på dopapiret liksom. Men det vil helt sikkert være forskjellig fra person til person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Etter å ha lest om festeblødning her inne på BIM (registrerte meg nettop) så har jeg fått roet meg ned litt her. har søkt på alt som kan ha med alle mulige sykdommer å gjøre, men hvis det er en festeblødning som er tilfelle så kunne jo ikke noe vært bedre=)

Merket litt orange utflod på torsdag og friskt blod på fredag. i går lørdag var det mer brunt, og nå er det ingenting. skal etter syklusen ha mensen til fredag, så dette kan jo stemme. Da er det bare å krysse fingre og håpe=) =) uten å håpefor mye....

Takk for at BIM finnes og at jeg kanskje ikke er dødssyk likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...