Gå til innhold

Kan HCG være så svingende at det kan påvises på en CB-test, for deretter å bli negativ på en blodprøve??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hørt at noen ganger svionger HCG veldig tidlig i svangerskapet..jeg har hatt flere svake positive CB hjemme, den digitale hos legen sa IKKE GRAVID, Men det var en svak strek der sa lab-damen. Fikk beskjed i dag om at blodprøven jeg tok for en uke siden var negativ..

så frustrert!! hvordan kan jeg få strek på CB dersom jeg ikke er gravid? kan den svinge så mye i starten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo hende at du har vært gravid, men at det har gått galt etterpå?

Er ingen ekspert, men det jeg har lest er at HCG stiger for hver dag i starten av svangerskapet.

Håper jeg tar feil, og at alt går bra med deg allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da mente legen at jeg ville ha hatt en liten blødning, noe jeg ikke har hatt...skjønner ingenting jeg..;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok urin test hos legen for en uke siden, den viste IKKE GRAVID, men var en svak strek der. Blodprøve tatt samme dag viste negativ (var den jeg fikk svar på idag)..har ikke tatt noe etterpå..men er to-tre uker siden jeg hadde alle de positive testene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville ha tatt en ny test og prøvd å ha minst mulig forhåpninger (hvis det går an...). Er den negativ ville jeg snakket med legen igjen. Kan jo ha vært en MA siden du ikke blør. Sa ikke legen noe om dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk en CB digital test så slipper du å lure på om du ser en strek eller ikke. Da får du et klart svar: Gravid / Ikke gravid.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært MA ville fortsatt hcg stige. Det er nemlig derfor det ikke støtes ut.

Det slutter bare å utvikle seg mens resten av produksjonen som morkake,fostervann ol vil utvikle seg,likeså vil hcg stige.

Ta en ny test du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar;) blir helt frustrert..sambo har også sett streken på CB, så var ikke bare meg..er en uke siden jeg har testet meg nå da, tar en ny test til fredag da..

Men har du noen erfaring med svingende HCG??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan høres ut som en kjemisk graviditet.

Har vært borte i det selv.

3 positive tester,svaaake,så negativ.

Men da begynte jeg og blø.

 

Venter du tanta,er du langt over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok både graviditetstest og blodprøve forrige tirsdag. Graviditetstesten var digital og sa IKKE GRAVID, men det var en svak strek der. Blodprøven fikk jeg svar på igår - hcg under 5=ikke gravid..

Har ikke tatt ny test siden da..(8 dager siden)..har verken EL eller mensen å gå etter, så bare rot her i gården;)

Men jeg kan da ikke være gravid?eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du ikke bare en ny test nå med en gang?

Hvis det var en svak strek der for en uke siden, vil den garantert være sterk i dag, hvis du er gravid.

Lykke til, krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "gjorde " det da jeg testet positivt, men vet ikke nå jeg..vært småkvalm og trøtt siste ukene, men det kan ha andre årsaker og da..

kanskje teste igjen imorgen eller fredag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...