*Rutletutt* Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er det bare å vaske og vaske? Har vasket den to ganger nå. Da jeg la den oppå noen lyse klær da den var nyvasket andre gangen ble de lyse klærne full i mørke flekker jo! I går da jeg gikk med den måtte jeg dusje bena mine før jeg la meg, for de var blåsvarte av fargen på buksen...aldri opplevd noe sånt før jeg...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Prøv å kjør buksene en runde på skylleprogram med litt salt... Det har jeg hørt skal fungere!
*Rutletutt* Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Vasket med salt første gangen...og eddik, vil ikke det lukte ekkelt da...
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 kjøp evt. anticolor spray som man kan bruke på sko etc.
*Rutletutt* Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 skal dette bare sprayes på da? Må den i såfall sprayes etter hver vask eller noe?
smakk Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Edikk funker bra, legg i edikkvann og vask normalt etterpå. Lukten forsvinner da.
*Rutletutt* Skrevet 6. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2007 takk! Hvor lenge skal den ligge i bløt da.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Eddiktipset funker! La busken ligge 1/2 times tid i en bøtte kaldt vann. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå