Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er det noen som kan anbefale en god lue til jente på 4 mnd.? Gjerne en som dekker litt over kinnene og sitter godt over ørene. Synes alle luene jeg prøver bare sklir så snart hun vrir på hodet i vogna.
Snutus Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg er veldig fornøyd med luer av merket Hempel. De er litt dyre, men de er verdt det.
Go`mamma`n... Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Syns de beste luene er de jeg strikker sjøl. I merinoull.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Mini sin nette hodefasong har ikke vært veldig lue vennlig, men jeg har vært fornøyd med de fra Polarn O Pyret :-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Takk for svar! Er nok ingen strikker, dessverre. Hvor kan man få tak i Hempel? HI
Bruble Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Knotten her har ei lue i microfleece fra ergee. Super lue:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Liker best luene fra Hafa, Ellte og Reima
Gjest Ut på tur Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Cubus har en rosa/hvit stripete ull/bomull serie. Jeg har den luen med klaffer over kinnene. Den har vært super.
Twins i magen <3 Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Nå har jeg en gutt, men... har kjøpt en sånn kombinert lue og hals fra Cubus (Peanuts) i tynn ull som er kjempegod, og en fra Joha som er litt tykkere. Fikk et tips av en firebarnsmor om å kjøpe den litt trang, fordi de blir vid etter kort tid, så da blir det lett at den sklir ut. Så fulgte det tipset, og etter et par gangers bruk er de blitt perfekte
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Vi har en utrolig flott lueog hals i et, eller nesten finnlandshette. Den bruker vi hele tiden. Er i ull. Fåes på barnas hus. Merket er Steffens.
Sommerfugl78 Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Strikket silkelue fra Helios. Skal kjøpe neste str. neste gang jeg drar innom en Helios-butikk.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Nøstebarn. De har så flotte og gode luer. www.nostebarn.no
Lillegullet130707 Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Jeg var også plaget med at luene sklir, men etter at jeg begynte med luene fra Elte har jeg ikke problemer med det lenger! Fåes på Babyshop.
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 elte har gode(og dyre) luer! nå passer hode til lillepia på 5mnder supert inn i ei hvit bamselue, med ører ja;) kjøpt på H&M til rundt 70,- tror jeg. er med klaff under haka, så den sitter godt rundt ørene og kinnene. Og viktigst av alt, den snurrer ikke rundt når hun vrir hode i vogna:)
~~¤April baby¤~~ Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Jeg og er veldig fornøyd med Hempel lua. Kostet 249,- Men er virkelig en varm og god vinterlue som sitter godt uten at den er for trang. Kjøpte min på Bebito,har den også på Lille Martine. Sjekk baby/barne butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå