Gå til innhold

Hodepine


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Før jeg ble gravid hadde jeg vanligvis hodepine et par ganger i måneden. Det var i hvert fall ikke unormalt. I graviditeten har jeg ikke hatt noe. Ikke som jeg husker i hvert fall, før i dag. Våkner med kjempevondt i hodet. Hadde nesten glemt hvordan det var.

Er det flere som har det slik?

Er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodepine kan jo ha mange årsaker; kanskje du fikk i deg for lite væske i går, eller kanskje du har gjort noe med nakken din i natt eller i går slik at du har hodepine av den grunn? Eller kanskje du holder på å bli litt syk? Det er jo helt normalt å få hodepine iblandt, mange blir faktisk mer plaget i svangerskapet.

Men hvis det vedvarer og du blir bekymret, så kan det være greit å ringe legen og forhøre seg:)

 

Håper det gir seg fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den heldigvis forsvunnet.

Det som var rart er at før jeg ble gravid hadder jeg hodepine ganske ofte synes jeg selv. Nå når jeg er gravid har jeg ikke hatt hodepine, som jeg husker. Det var det som skremte meg.

Men når jeg fikk tenkt meg litt om så har jeg vært både svimmel og trett i det siste. Hemoglobinen har dalt en del og jeg tar jerntabletter. Kanskje det har noe med det å gjøre?!

Eller som du skriver at jeg har drukket for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lite jern og lav Hb, så kan det også gi hodepine, ja.

Siden det ga seg, så var det nok ikke noe farlig i det hele tatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...