Gå til innhold

Ultralyd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan jo virke som om alle har vert på ultralyd lenge før man skal. hvorfor får dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste av oss har ikke det.

De som har vært på tidlig UL har enten gjort det privat, eller de har hatt komplikasjoner i dette eller tidligere svangerskap.

Skrevet

Jeg har tatt tidlig UL, men dette må man ta privat. Hvis ikke man har hatt eller har komplikasjoner i forhold til svangerskapet eller tidligere svangerskap.

Skrevet

Jeg har ikke en gang fått innkalling til ultralyd selv om fastlegen min sendte bestilling for meg til ABC-klinikken på første kontroll den 23. okt, men jeg har fått innkalling til ny kontroll og omvisning på ABC-klinikken den 16. nov. etter at jeg søkte plass der. Kanskje jeg får inkalling til UL etter det?

Skrevet

jeg skal på ultralyd 19 des.

gleder meg bare kjempemasse:-)

vil dere vite kjønnet?

det skal jeg, er så nysjærri av mæ

Skrevet

Jeg har også veldig lyst til å vite kjønn!!:)

Skrevet

Har ikkje fått innkalling endå, men satser på å få i desember.

Skal veta kjønnet om dei ser da :)

Skrevet

Jeg har fått tidlig ultralyd på sykehuset, og litt ekstra oppfølging i starten, men bare pga komplikasjoner.

Skal på ordinær UL første uke i desember, og vi gleder oss!!! Vi håper bare den lille ikke er sjenert, for vi VIL vite kjønn : )

Skrevet

Nå har jeg også fått innkalling! :)

18. desember. Jippi!

Først og fremst vil jeg betrygges med at ungen er i orden, så ville jeg bli beroliget av å få vite at det bare er en. Hadde vært morsomt å få vite kjønnet, men ikke så viktig som det andre. :)

Er det noen av dere som skal være med på mor og barn undersøkelsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...