Gå til innhold

hei kokosyklus!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gruer meg nok ikke så mye til fødsel jeg heller. Gikk fint første gangen ;o)

Tiden etterpå er meget slitsom....i alle fall de tre første mnd. Men den flyr nok avsted, ja!

Formen er både og. Migrene flere ganger i uka og en mild bekkenløsning. Men humøret er på topp ;oD

Enn du?

Har du foresten vært på BIM-treff? Kjempehyggelige jenter der!

Skal ha nytt treff den 22.nov kl 18 på Egon, hvis du har lyst :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10838449-hei-kokosyklus/#findComment-10840074
Del på andre sider

Kjære vene. Migrene flere ganger i uka høres ikke artig ut! Håper det roer seg igjen når svangerskapet er over!

Jeg har vært veldig dårlig fra uke 8- 20, så litt av og på tom uke 24. Mye kvalm og kastet opp, sliten osv. Men det er småtteri. Ingen bekkenløsning, ikke en eneste blødning osv. Hatt en kjempefint svangerskap sånn sett, så krysser fingrene for at det fortsetter slik.

Denne uka har vært veldig bra, så nå er jeg så heldig at jeg kan begynne å trene igjen. har vært på sats to ganger den neuka og er superstolt! feirer det med sjokolade hver eneste dag:) :) ha ha ha!

Har lagt på meg 4 kg på to uker hvis badevekta mi stemmer. Huff. Sjokkis er godt!

Jeg har ikke vært på Bim- treff. Har egentlig ikke vært sosial overhodet på grunn av den dårlige formen jeg har vært i. Tror ikke jeg egner meg så godt til slike treff egentlig. Blir litt taus i store forsamlinger av jenter jeg ikke kjenner, så dere kommer nok til å tro at jeg er rar istedet for hyggelig. Selv om jeg jo er suuuperhyggelig! he he! Har sett dere har planlagt treffene her inne, men lot være å melde meg på.

Takk for invitasjonen forresten, det var koselig:)

Det blir veldig morsomt å følge dere videre da. Både deg og Bringerbæret og Queen of the road. Dere er de jeg ser oftest her inne som følger meg videre ut i februar. Forstår at Bringebæret har hatt noen tøffe tak.

Selv er jeg litt bekymret for det streptokokkB greiene.(Husker ikke hva det heter i farta). Vi lurer litt på om jeg skal ta en privat time hos gynekolog for å sjekke det og ta en 3D ul med det samme. Synes det hadde vært betryggende... Sikkert hysterisk men...

Ja, dette ble langt. Jeg er høy på sukkeret fra kakoen jeg nettopp har skyllet i meg!MMMMMMMMMMMMMMMM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10838449-hei-kokosyklus/#findComment-10852065
Del på andre sider

Oj, du har hatt din del av "svansgerskapssyke" du også, ser jeg ;o)

Jeg håper virkelig at siste trimester blir lettere, hvis man ser bortifra at man blir tyngre *ha ha*

Sjokolade er en av mine beste venner for tiden. Tro om dette får meg til å kutte ut sjokolade etter svangerskapet? En kan jo alltids håpe ;o)

Ang treff. Ikke alle som snakker like mye der altså. Enkelte av oss prater sikkert alt for mye(tenker vel mest på meg selv nå). Sånn går det når man går 100% sykmeldt og er sulten på sosial kontakt... Jeg håper de ikke ser på meg som ei slitsom skravlebøtte*ler*

Du er ikke hysterisk i forhold til streptokokk B-greiene, som du nevner. Det er viktig å få sjekket slike ting, ikke minst for din egen del at du slipper å gå bekymret.

Tenk at vi nå er i siste trimester! Jeg har begynt å glede meg nå...det bobler i magen ;o)

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10838449-hei-kokosyklus/#findComment-10902653
Del på andre sider

Annonse

he he, får håpe du slipper å gå over termin denne gang da, r så kjedelig å gå å vente. med min forrige fikk jeg nesten akkurat på dagen, og satser på d denne gang å. :-)

begynner å bli ganske lei allerede, men vil ikke ha for tidlig heller, r selv desember-barn, og d unner jeg iallefall ikke babyen min!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10838449-hei-kokosyklus/#findComment-10903050
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...