lioness* Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg vet ikke helt om jeg er gravid eller ikke. Jeg tok en test i går morges som ble veeeeeeeldig svakt positiv (strimmel), og deretter en ny i morges for å se om det hadde blitt sterkere. Denne ble derimot helt negativ. Begge på morgenurin. Imidlertid er jeg 15 dpo og har en lutealfase på ca 12 dager (13 i et tilfelle og av og til 11). Ingen tegn til tr eller spotting eller noe. Jeg har også tempet hele veien og temperaturen synker ikke, den stiger! Høyeste temp i dag morges i hele syklusen faktisk, selv om testen var neg. Synes det er litt rart. Har også hatt små murringer i livmorsområdet i mange dager, samt halsbrann, luft og veldig ømme pupper/hovne brystvorter. Det virker ikke som om det går over med det første heller. Jeg antar vel innerst inne at at dette blir en kjemisk graviditet som vil ende forsmedelig i tr, men håper liksom litt at det kan være svingninger i hormonnivået eller urinkonsentrasjonen som ga et svakt utslag den ene men ikke den andre dagen... Dere som har opplevd kjemiske: Hvor lang tid har det tatt fra testen ble negativ til tr kom? Flere dager? Er det noen som helst mulighet for at jeg kan teste positivt igjen om noen dager? Vet at dere ikke er allvitende her inne altså, men om noen andre har opplevd det så blir jeg superglad for å høre om det
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hei! Jeg hadde det akkurat slik i forrige pp. Fikk pos. test på ikm-dagen - litt svakere enn kontrollstreken, så jeg holdt tilbake gleden. Det var bra , for to dager senere var testen nesten helt negativ, og mensen kom dagen etter det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå