lills og Sondre Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Da har jeg vært hos doktoren pga vondt tå. Han mente det var et fint brudd, ville ikke ta røngten pga at jeg er gravid. Klarte å sparke inni døra lørdag og har hatt vondt siden! Brekt lilletå på høyre foten og stiv å støl i lår/lysk på venstre siden! Fin kombinasjon.. He he! =) Håper tåa blir litt bedre til fødsel i hvertfall.. kun 8 dager igjen til termin! Ha en fin dag jenter og lykke til til alle som føder i dag! =)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 uff stakkars deg, jeg vet hvor vondt det kan være med en brekt tå;o) hold tå høyt hevet, ta det med ro og la andre dulle med deg slik at du blir fort bra igjen!
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hadde brist, fikk krykker pga det presset på bekken med ¨å halte. god bedring.....
annem87 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Huff...føltes ut som jeg brakk tåa ista også, sparka bort i senga.. Måtte bare skrike ut, var driitvondt! ;-) Men slapp unna brudd heldigvis. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå