Gå til innhold

Har handlet en del alt jeg....

Smula 80

Anbefalte innlegg

Har allerede handlet en del.... Klarer liksom ikke la være!

Vognen er nå komplett og i hus, sengen er kjøp med det meste av utstyr til, i går kjøpte jeg bilstol izi sleep med pose og solskjerm for 1200.-!

Flere som ikke klarer å la være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har handlet masse, og ser ikke problemet i det... Er 23 uker, så er på tide å få litt i hus! Irriterende når folk skryter av at de har kjøpt lite. Bedre å få ting i hus tidlig, enn sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryter ikke av at jeg ikke har ordnet noe jeg...er i uke 20 med nr 4 og har igrunn ikke tenkt på noe enda. Er jo akkurat blitt gravid føler jeg og så plutselig er jeg halvveis.... Blir det gutt igjen har jeg ikke klær men blir det jente har jeg masse, hun er jo 3 år hun jeg har, så de fleste klærne etter henne har jeg jo enda.. Over 7 år siden jeg fikk gutt så det meste er gitt bort til nå. Stellekommode og seng har jeg og det eneste jeg trenger da er vogn og bilsete. Og evt masse deilige blå klær :-)

Men når jeg leser om alle dere som har begynt å handle kanskje jeg skulle begynne å stresse litt jeg og...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet masse klær! Finns jo så masse søtt å få tak i. Har til og med fått babyklær av den vordene tanten også, hun gleder seg like mye som meg, så hun handler hun også :)

Har odnet babyseng, har sett meg ut vogn og bilsete (må bare spare litt) :)

Nå er jeg 21 uker på vei, har kul på magen, og føler meg gravid. Har fått mange kommentarer på at magen kler meg, så nå er alt bare possitivt!

Vi gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det ja.... Syns tiden gikk SAKTE i begynnelsen. men nå har jeg litt panikk.... Siste månedene har bare flydd...

Gleder meg masse til jul, og det betyr jo en del ting skal fikses.

Jobber 100% og litt til, Så jobben skal rekke å komme i mål til jul også.

I januar skal vi pusse opp så vi får plass til den lille, og etter det er vi plutselig høygravide:-)

Syns selv ikke det er for tidlig å handle, man må ta det når det passer en enkelte... Kommer vel en del salg i januar også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...