Gå til innhold

termin 19 mars.. ekstreme store, lange vonde smerter i natt,

yvonneT

Anbefalte innlegg

hei!!

Jeg leser her og der at det er normalt å ha smerter og man kan få noen kynnere nå på denne tiden....og det med at livmoren utvider seg... men i natt trodde jeg at jeg måtte ringe ambulansen, helt ekstreme smerter i par timer.. har noen opplevd det? kan det være normalt?

hilsen en som gruer seg for kommende natt... uke21 idag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

så utrolig rart.. skulle tro det var jeg som skrev dette...

Jeg har termin 18 mars.. tvillinger..

voknet i natt selv med sinnyke magesmerter.. hard mage og press nedover... tror det må ha vært kynnere... hm,,, ikke opplevd det tidl. er det ikke litt tidlig med kynnere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig med kynnere når man er over 20 uker, men de bør vel ikke å være så smertefulle. Jeg har lest andre steder på forumet her at de med smertefulle kynnere har tatt kontakt med lege, i tilfelle det kan være premature rier. Ev. blir man sykemeldt hvis dette gjentar seg ofte. Man trenger ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Jeg også har hatt endel kynnere idag (skal ha tvillinger) - men de har ikke vært vonde, bare ubehagelige, spesielt det presset nedover... Tror kynnere bare er bra, det er livmora som "trener" - men ville jo ringt jordmor og hørt hva de smertene kan være, for jeg tror ikke kynnere gjør vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...